Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder(s)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lowryder(s)

    Korting op 420shop
    Ik vroeg me af waar je het best zaden voor dit plantje kan halen?
    (liefst via internet.. minderjarig)
    Ook zou ik het super vinden als iemand me een beetje kan begeleiden om zo m'n eerste kweekje tot een rookbaar resultaat te brengen.
    Tussen binnen en buiten ben ik nog niet helemaal uit, binnen lijkt me leuker, buiten makkelijker..
    Klopt het dat je voor de lowryder niet per se een kast hoeft te hebben? Wanneer dat zo is ga ik iniedergeval voor binnen

    Alvast bedankt,
    Under The Bridge

    #2
    Re: Lowryder(s)

    ik heb me zaad bij dutch-headshop.nl gehaalt, laten verzenden naar een kennis van me die dat wel voor me wilde ontvange. bij dutch headshop maak je geld over naar een naam waar je niks van kan afleiden dat het gaat over wiet, ook op het pakketje staat niks over wiet op.
    Als je het thuis laat bezorgen hoef je aleen te zorgen dat je ouders het niet open maken

    suc6

    Comment


      #3
      Re: Lowryder(s)

      Oke bedankt voor je reactie, het pakketje ontvangen is geen probleem, m'n ouders doen er niet moeilijk over, ik heb ze beloofd dat ze ook eens mee mogen doen
      Ik zie wel dat je voor 5 zaadjes (100% vrouwelijk) al snel rond de 40 euro neer moet leggen, is er ook een andere, wat goedkopere soort, met ongeveer dezelfde eigenschappen als de lowryder of is het het geld dubbel en dwars waard?
      Last edited by Under The Bridge; 23 April 2009, 16:50.

      Comment


        #4
        Re: Lowryder(s)

        ik heb wel eens gezocht na het vaststellen van man of vrouw, het is goed te doen maar je moet wel ff goed zoeken na wat van een vrouw en man de eigenschappen zijn. Bollen en stekeltje onder de oksels, stekel was van een vrouw en bol van een man dacht ik. ja en dat scheelt je al minstens de helf van de prijs en je hebt dan vaak 10 zaden i.p.v 5 maar je kunt het pas later zien niet als ze een klein stekje zijn. Betekend dat je ze allemaal goed bij moet houden.

        Comment


          #5
          Re: Lowryder(s)

          Komt er dus op neer dat wanneer je 10x 50/50 geslacht zaadjes koopt een kleine gok waagt? want met een beetje pech zit je met meer dan 5 mannetjes.. dag THC

          Comment


            #6
            Re: Lowryder(s)

            hey under the bridge, al eens gekeken bij onze sponsor

            Comment


              #7
              Re: Lowryder(s)

              Bedankt Weedlover, voor de link en de geruststellende woorden
              Ik ga zeker een verslag maken wanneer ik eenmaal de zaadjes heb

              Edit: Alien heeft mooie prijzen, hebben jullie hier een goeie ervaring mee?
              daarbij twijfel ik nog tussen de:
              -Lowryder 2x AK47 Feminised (5 seeds)
              -Lowryder 2 Feminised (5 seeds)

              De verschillen zijn me niet helemaal duidelijk, behalven dan dat er bij de AK47 nog wat gekruisd is.
              Iemand met ervaring die mij kan helpen kiezen?

              Alvast Bedankt!
              Last edited by Under The Bridge; 23 April 2009, 17:46.

              Comment


                #8
                Re: Lowryder(s)

                Kheb eens gekeken bij alien naar uw mogelijkheden utb, en kdenk dat als ge bij den alien besteld dat ge enkel dien ak 47 x lowryder 2 zal kunnen nemen de lowryder 2 is niet meer in voorraad

                grtz

                Comment


                  #9
                  Re: Lowryder(s)

                  Alweer een keuze minder, mooi..
                  Nu wil ik alsnog wel graag weten of die Lowryder 2 AK47 goed van kwaliteit/smaak/geur is, heeft iemand hem al ooit gerookt/gekweekt toevallig?

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Last edited by Under The Bridge; 23 April 2009, 21:44.

                      Comment


                        #12
                        Re: Lowryder(s)

                        "dus het zou mooi zijn als ik zaden mee kan kweken."

                        Je wilt zelf zaadjes gaan kweken, dan zul je een mannetje + een vrouwtje moeten hebben. De mannetjes krijgen stuifmeel in de bloei, zodra dit op de stampers (bij de topjes) van de vrouwtjes komt, zal er zaad aangemaakt worden.

                        Aan feminised seeds heb je dus vrij weinig als je zaad gaat maken. Beter koop je dan regulair seeds (dus +/- 50%-50%).

                        Hier heb je vast wat aan:
                        http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...meel-t198.html
                        http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...nten-t979.html

                        Oja;
                        Over GS Alien.
                        Natuurlijk hebben wij daar goede ervaringen mee, ze sponsoren zelfs onze maandelijkse prijzen voor de maandelijkse lotto. (http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...tleg-t301.html)
                        Ook is er een member op het forum, genaamd 'alien', hij werkt in GSA. Voor alle vragen kunnen zeker bij hem terecht, correcte informatie gegarandeerd.
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment


                          #13
                          Re: Lowryder(s)

                          Super bedankt Weedy! 2 Prachtige links en duidelijkheid. Dat wordt regulier zaad..
                          Als laatste vraag dan: waar haal ik regulier zaad van de Lowryder? (op Alien hebben ze dus alleen maar Dieselryder regulier, kunnen die ook gewoon zonder licht-kast groeien?)

                          Comment


                            #14
                            Re: Lowryder(s)

                            Yep.

                            Dieselryders zijn New York City Diesel x Lowryder #2. Ze zijn zo ontwikkeld dat ze allen (tot 99%) het 'Autoflowering' gen hebben. Dit gen, waar de lowryder om bekend staat, maakt ze onafhankelijk van het aantal lichturen op een dag. (Normaal gesproken heeft een wietplant 18 uur per dag licht nodig om te groeien, en bij 12 uur licht per dag zal hij gaa bloeien). Je kunt ze dus overal neerzetten, al zou ik ze wel op de meest zonnige plaats zetten. (Zon = altijd goed voor onze geliefde plantjes ).

                            Je zou in principe dus gewoon de dieselryder kunnen nemen, ipv de lowryder.

                            "Genetica: New York City Diesel x Lowryder #2
                            Soort: sativa/indica/ruderalis
                            Type: Gestabiliseerde hybride
                            Oogsttijd: 9 weken na ontkiemen
                            Bloeitijd: 6 tot 8 weken
                            THC gehalte: 17-19%
                            Eigenschappen: Authentieke, harsachtige, smakelijke en auto-flowering soort
                            "

                            (Gaat meestal om na +/- 10-11 weken na het ontkiemen).
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment


                              #15
                              Re: Lowryder(s)

                              Weedy, hoe kan ik je 'respect' geven voor je info? Snel en efficient, prachtig! Dat wordt 'm dus, de Dieselryder, spannend, m'n eerste kweek!

                              Ik ga zeker een kweekverslag maken! De zaadjes kan ik helaas pas over een ruime week bestellen eerst nog een weekje naar Rome, ook leuk.

                              Super jongens, allemaal, zo snel geholpen! Wordt er helemaal blij van

                              Tot -in m'n groei verslag-
                              UTB

                              Comment

                              Bezig...
                              X