Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

groei belichting schema gevraagd

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    groei belichting schema gevraagd

    Korting op 420shop
    best veel stekjes sneulvelen tijdens de eerste week.
    wat is een goede methode om te zotgen dat ze de 1eweek goed doorkomen?
    welke afstand van lamp tot bovenkant stek?
    lamp aan lamp uit, welk systeem?

    heb nu de lampen een kwartier aan en dan weer kwartier uit en dit in 3 dagen opgebouwd naar de volledige 18 uren.

    graag wat hulp, want ik kijk ernaar maar weet even niet wat te doen

    alvast bedankt!
    top site trouwens, kom zeker vaker langs!

    #2
    Re: groei belichting schema gevraagd

    Kwartier aan, kwartier uit?!

    Meteen stoppen met die boel!

    Het is de bedoeling dat je de cyclus van de natuur aan neemt. Wietplanten die groeien in de maanden dat het 18 uur per dag licht is. Zet je lampen dus 18 uur achtereenvolgend aan, (in de natuur springt de zon ook niet om het kwartier uit> THANK GOD).
    Dit kun je makkelijk instellen met een tijdschakelaar. Dus 18/6 en ze zullen groeien.

    De afstand van lamp tot stek verschilt per lamp natuurlijk. Maak je gebruik van spaarlampen, TL, HPS, LED, inductie ? (En welk wattage?)


    Hopelijk heb ik je hiermee op weg geholpen, en nu meteen afschaffen die kwartier uit kwartier aan!
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: groei belichting schema gevraagd

      Als je de lampen om het kwartier aan en uit zet krijgen je plantjes stress.

      Geen disco voor onze vrienden

      Succes verder!
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: groei belichting schema gevraagd

        hoi ik ben nu 2 blackjack aan het opgroeien kan ik ze onder een paar spaarlampen laten bloeien en zo ja welk watt en lumme moet ik gebreuken ze zitten in een kast van 80x70x1.90 volledig beplakt met alu folie
        (oke zal ik onthouden )
        Last edited by blackjack1; 2 May 2009, 10:38.

        Comment


          #5
          Re: groei belichting schema gevraagd

          Je bent best dat je je plantjes laat wennen aan licht door de lamp hoger te hangen in het begin. Ik start meestal met de lamp (600W HPS) op 1m20 van de planten en dan laat ik ze elke dag/2 dagen een beetje zakken tot 40/60cm van de plant.

          Bij het aan en uit doen van de lamp stoor je de plantjes en weten ze echt niet wat te doen groeien, bloeien of ???
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

          A. The cop!

          Comment

          Bezig...
          X