Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ruimte

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ruimte

    Korting op 420shop
    Ik ben van plan om over een ruime week 10 Diesel Ryders (50%/50%) te zaaien. Nu was mijn plan om dit binnen te doen, ik vraag me alleen af hoeveel ruimte je daarvoor nodig gaat hebben?
    Ook zou ik graag willen weten met hoeveel L poten je het best kunt werken (en of er nog over-gepot moet worden? Zoja, naar hoeveel L?)
    Daarbij zat ik te denken, stel dat de planten een te grote bos gaan vormen, ze alsnog buiten te zetten, gewoon in hun potten, kan dit of zal dat te veel stres opleveren?

    Alvast bedankt!
    UTB
    Last edited by Under The Bridge; 24 April 2009, 20:55.

    #2
    http://www.azarius.nl/seedshop/joint.../diesel_ryder/
    Daar staat dus dat ze Lowryder genen bevatten die over het algemeen maximaal 30-50cm komen, dus geen vrees voor een 'bos' . En je kan ze uiteraard buiten zetten, wat ik je zelf zou aanraden aangezien het allemaal 'een beetje vanzelf' gaat . Maar dan zit je weer met 'buitenwiet' die wat minder in kwaliteit zou zijn volgens sommigen, dat moet je uitmaken voor jezelf denk ik zo.

    Greetzzz

    Jona

    Comment


      #3
      Re: Ruimte

      waarom 20 liter ?? als je met 11 liter al meer dan zat is, zelfs al wat genoeg is , is al 5 liter want er zitten lowryder genetica in , dus hoe kom je in gods naam in 20 liter potten ????

      je zegt zelf al het zijn auto flowers dus die gaan ook weinig wortelen, die gaan na dat ze gepot zijn al in feite bloeien alleen dat je moet wachten op het geslacht....

      maar met mijn mening is 11 liter al ruim voldoende,

      wat bespaar je

      aarde en sowiso al een zooitje ruimte

      maar jona wat je zegt je kan het ook gewoon doen met 7 a 11 liter potten

      20 liter is echt overbodig

      peace

      Comment


        #4
        Dan, aan de andere kant, heb je plantjes die vanzelf gaan bloeien (auto-flowering) die worden niet zo groot en hebben eigenlijk geen nood aan zo'n grote potten.


        Greetzzz

        Jona

        Comment


          #5
          Re: Ruimte

          Oke bedankt, de rede waarom ik het "omgekeerd" vraag is omdat ik geen lampen aan ga schaffen, autoflowering... Ik was dus alleen geintresseerd in de ruimte.

          Het wordt dus eerst ontkiemen --> halve liter pot --> 11 liter pot.

          Comment


            #6
            Re: Ruimte

            Zo kan dat ja

            Comment


              #7
              Re: Ruimte

              "omdat ik geen lampen aan ga schaffen, autoflowering... "

              Als je in een gesloten ruimte (kast oid) gaat kweken heb je echt wel lampen nodig hoor, ook al is het autoflowering . (Voor een raam ofzo hoef je dan weer geen extra lampen te hebben).
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment

              Bezig...
              X