Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beginner heeft hulp nodig

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    beginner heeft hulp nodig

    Korting op 420shop
    Ik wil waarschijnlijk wat planten op zolder gaan zetten. Daar is het pik donker en aanvoer van lucht is zeer beperkt. Ik ben niet plan een om een luchtcirculatie systeem aan te leggen, en liever ook niet iets van licht(of het moet heel eenvoudig zijnen weinig stroom verbruiken). Is het noodzakelijk dat de planten aanvoer van licht en lucht krijgen? Ik kan de planten wel 3 a 4 dagen per week buiten zetten en als het nodig is binnenhalen. Heeft iemand een idee hoe ik dit het best kan doen? En wat voor soort ik het beste kan nemen? bij voorkeur iets wat niet erg ruikt.

    Alvast bedankt voor jullie reacties!

    gr Hans

    #2
    Re: beginner heeft hulp nodig

    Dan heb je een probleem Hans , licht en lucht is hoofdzaak voor onze plantjes.

    Grtz.

    Comment


      #3
      Re: beginner heeft hulp nodig

      Hallo Hans,

      Ikzelf ga op ongeveer dezelfde manier beginnen als jij, geen apparatuur. Het verschil is dat ik ze niet in het donker ga zetten maar gewoon in kamers die overdag door de zon verlicht worden. Dit kan lang niet met elke plant maar Lowryders hebben de prachtige eigenschap dat ze niet afhankelijk zijn van het aantal licht-uren. (Helaas voor jou heeft een donkere zolder zelfs voor lowryders te weinig licht) Lowryders worden ook niet al te groot wat ze ideaal maakt voor binnen zowel buiten.

      UTB

      Comment


        #4
        Re: beginner heeft hulp nodig

        en plant kan alleen maar groeien en bloeien door licht (fotosyntese)
        ook zal de plant verse en frisse lucht moeten krijgen om te kunnen overleven...

        mss moet jij gewoon je planten thuis in je tuin planten,dan hebben ze licht en lucht en dan zullen ze ook groeien en bloeien!

        ik raad je aan om het forum eens door te lezen,dan zal alles snel duidelijk worden...

        grtzzz

        Comment

        Bezig...
        X