Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dringend hulp gevraagt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    dringend hulp gevraagt

    Korting op 420shop
    oke, nu weet ik het niet meer,had 15 zaadjes laten ontkiemen, maar nu komen er maar 3 (echt uit)
    had de zaadjes in een vochtig steenwolblokje gedaan dan in een lege emmer gedaan met folie over en wat gaatjes erin

    na 4 dagen stonden 3 top44 met hun knopje boven het blokje
    2 dagen later en er zijn 2 kleine blaadjes aan gekomen

    de rest niks op dag 7 heb ik het blokje voorzichtig open gescheurd en nu zie ik dat alle zaadjes gebroken zijn en hun worteltje (1cm) uitsteekt

    eentje groeit naar onder zelfs???

    mijn vraag; moet ik nog wachten we zijn nu dag 8 nog altijd het zelfde, of moet ik ze eruit halen en in de grond steken?

    maak me zorgen graag hulp, hoe lang kan dat duren normaal?

    grtz
    you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

    #2
    Re: dringend hulp gevraagt

    Het openmaken van grond word altijd afgeraden, maar nu je gezien hebt dat er leven in zit, zou ik ze ergens neerzetten in potjes met grond en gewoon geduld hebben. ik had hier 2 zaadjes die met 2 dagen al lekker aan het groeien waren, terwijl nr 3 een week op zich heeft laten wachten. ik heb geen idee hoelang het zou mogen duren maar heb al gezien dat er na 10 dagen nog gewoon wat uit de grond komt en gewoon goed groeien en bloeien

    Geduld zou ik zeggen... maar daarintegen.. wie ben ik
    sigpic
    Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

    Comment


      #3
      Re: dringend hulp gevraagt

      jaja geduld het kan aan de temperatuur lijden of gewoon geen zon goeie zaadjes.
      soms kan da wel langer duren.
      grtz

      Comment


        #4
        Re: dringend hulp gevraagt

        ik zou ook nog even wachten...

        en je zegt naar onder,alle wortels groeien toch naar onder...

        grtzzz

        Comment


          #5
          Re: dringend hulp gevraagt

          oke

          widows allemaal dood kopjes eraf, mijn eigen schuld hen ondertussen een paar nl bij gezaaid en die waren na 1 dag al aan het kiemen sommige hadden zelfs al een worteltje van bijna een cm

          superskunk wss doet het prima mooi gekarteld blad en er komt al eentje boven piepen

          top44 gaat vooral omhoog heeft ook 2 kleine gekartelde maar das al, ja ook de lopbladjes maar die hangen allemaal naar beneden lijken erg slap en wat verdord ook 1 kartelblaadje heeft geel puntje van de top 44 ph zit rond de 6,9

          luchtvochtigheid 80
          tempratuur tussen 25 en 27 graden

          hoop dat de nls niet te lang wachten met omhoog schieten want anders kom ik in problemen met de groei, heb alles al onder de lamp staan op 18/6 ongveer 1m ervanaf

          greetz fellow growers
          you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

          Comment

          Bezig...
          X