Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nog wat vraagjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    nog wat vraagjes

    Korting op 420shop
    ik zou graag 2 verschillende soorten zetten in men hok van 0.9 op 1.2 op 2m , of ist beter van 1 soort te behouden. is het het beste om de plant te toppen of niet? en is het waar dat als ik zou geoogt hebben dat ik beste men planten nog 2 weken onderste boven hang in men kastje...?

    mvg Delco

    #2
    Re: nog wat vraagjes

    het is geen probleem verschillende planten te zetten als je niet scrogt. probeer ze wel op zelfde hoogte te houden door te toppen

    en idd na oogsten dient je plant te drogen. na twee weken in duister goed geventileerde ruimte is hij rookbaar zonder scherpe plant smaak. eigenlijk is de gouden regel 3 weken das de tijd dat de cristallen nodig hebben of te cristaliseren en dan hebt ge pas uw full smaak en effect

    grtz
    a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

    Comment


      #3
      Re: nog wat vraagjes

      Als je past geoogst hebt zijn je toppen nog vochtig, na 2 weken is het rookbaar (je kan ook al eens vroeger proeven zodat je een idee hebt als je echt niet kan wachten )
      Na het drogen gaan je toppen ook veel minder wegen (best logisch).
      je weed gaat na een tijd ook beter beginnen smaken, beetje zoals wijn?

      is het het beste om de plant te toppen of niet?

      Kies je zelf, Als je topt begint je plant meer in de breedte te groeien dan in de hoogte.

      Comment


        #4
        Re: nog wat vraagjes

        beste ganjamates,
        men kweek loopt vertraging op... ik ben net uit het ziekenhuis van een vreselijke autocrash, en de kweekruimte moet nog worden afgewerkt!!!!!!! dus ja, de zaadjes zijn besteld..ice cream... maar geen nood, binnen dit een 2 weken is de ruimte af en zal ik starten met mijn eigen tuintje... eindelijk!!!!! wat is het voordeligste in de opbrengst? toppen of niet toppen? en als ik achter men groei en bloei midellen ga, moet ik dan ook een booster mideltje kopen?

        delco

        Comment


          #5
          Re: nog wat vraagjes

          doe het voorlopig mss ffkes rustig aan dat je eerst even kan bekomen zou ik zeggen, in ieder geval veel beterschap

          ivm toppen, als je een hoge ruimte hebt hoef je niet noodzakelijk te toppen. bij een lage ruimte is het aangewezen. er is nog steeds geen uitsluitsel als je nu een meer oogst haalt door te toppen of niet. sommigen zeggen van wel en anderen dan weer van niet.

          ivm het booster middeltje, koop pk 13/14 das een ideale booster die gebruikt word door bijna iederen



          grtz
          a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

          Comment


            #6
            Re: nog wat vraagjes

            Oorspronkelijk geplaatst door delco_dl.x
            beste ganjamates,
            men kweek loopt vertraging op... ik ben net uit het ziekenhuis van een vreselijke autocrash,
            Hey delco, wat vervelend man

            Beterschap, en dat je er weer snel van hersteld bent!

            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: nog wat vraagjes

              hahahahah, zalig

              Comment

              Bezig...
              X