Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

thc komt niet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    thc komt niet

    Korting op 420shop
    heb negen snowwhite's al 62 dagen in bloei staan en er staat momenteel praktisch of geen thc op,heb wel mooie grote toppen. heeft er iemand een idee hoe dit komt?

    #2
    Re: thc komt niet

    THC komt niet op je plant maar zit in elk onderdeel van je plant, dit is het werkzame bestandeel. Het geen jij bedoeld zijn de harsklieren, kristallen, trichomes.

    Onder welke lamp kweek jij ?

    Grtz
    Last edited by bobo; 29 April 2009, 16:18.

    Comment


      #3
      Re: thc komt niet

      onder een 600watt hps

      Comment


        #4
        Re: thc komt niet

        Ik denk dat ze schrik heeft van opgerookt te worden
        post anders eens een foto daarvan..

        Comment


          #5
          Re: thc komt niet

          Foto zal veel makkelijker zijn om me te kunnen kijken en je te helpen
          suc6
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: thc komt niet

            als je 100 procent zeker ben dat het snowwhite is het kan ook een andere white soort zijn die inderdaad iets minder geeft. Maar ik denk dat je mss nog een week of 2 geduld moet hebben,of zoals ik soms doe is je plantjes effkes laten droogstaan laat ons zeggen 2 a3 dagen dan kan er plots een boost komen. Ik ben wel voor pk 13/14 dat stimuleerd ook nog wat. Er zijn mss nu al produckten die straffer zijn. In ieder geval hoop ik dat het wel beter ga komen.
            grtz less is soms more

            Comment


              #7
              Re: thc komt niet

              hier een paar foto's.geef vanaf deze week geen voeding meer bij.ze hebben wel een week of 2.5 stil gestaan tegevolge van kapotte afzuiger,dan zijn heel veel bladeren geel en bruin geworden.nu de laatse week zijn ze terug hard aan't groeien ik krijg overal uitschieters op mijn toppen maar zie praktisch geen kristallen.heb al wel gelezen dat snowwhite pas de laatste week zich met kristallen zou besproeien ,kan dit?
              Attached Files
              Last edited by bowlie; 29 April 2009, 12:44.

              Comment


                #8
                Re: thc komt niet

                Ik vind het heel raar, ik heb ook Snowwhite gekweekt net, en die zat vol kristallen, en die begonnen er toch redelijk vroeg op te komen, ik snap het ook niet vrees ik.

                Is het van het merk Nirvana?
                Normaal zijn die heel goed.
                -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                Comment


                  #9
                  Re: thc komt niet

                  Ik denk niet dat dit echte snow white is. Die moet op dit moment al zo wit zien als een berg sneeuw.

                  Grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: thc komt niet

                    ja idd, ik teel nu ook snow white. Staan nu 8 weken in bloei en is net alsof er een sneeuwbui is gepaseerd, denk ook niet echt dat deze snowwys zijn, Welke zaadbank komen ze trouwens?

                    Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      Re: thc komt niet

                      heb de zaadjes gekregen van een vriend hij weet zelf niet of ze van nirvana zijn ja of nee.dus geen snowwhite

                      Comment


                        #12
                        Re: thc komt niet

                        Maar zijn wel mooie buds die eraan staan en de kwaliteit kan ook meevallen naar ik zie. Zien er harde buds uit.

                        Wilde je echt witte wiet hebben toch ?

                        Grtz
                        Last edited by bobo; 29 April 2009, 16:48.

                        Comment


                          #13
                          Re: thc komt niet

                          nee hoefde niet bepaald een witte soort te zijn maar omdat ik had gelezen dat snowwhite wit zag van de kristallen vond ik dit vreemd daarom mijn vraag het zijn heel harde toppen en ze groeien nog steeds en heb nog maar een 40% aan rosse draadjes,dus nog even laten staan zeker of wat denk je


                          bedankt in iedergeval voor de moeite allemaal

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Re: thc komt niet

                              ok bedankt bobo ga dat doen

                              Comment

                              Bezig...
                              X