Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

alweer een probleem

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    alweer een probleem

    Korting op 420shop
    heb plantjes vandaag onder de lamp gezet, ook de ontkiemde staan eronder, staan gewoon op 18:6
    Maar,, kwam savonds terug kijken en 1 lag plat tegen de aarde zo slap als een vod, heb hem terug binnen gezet en hij is zelf terug recht gekomen, wat kan hier de oorzaak van zijn?? of bedoelen jullie dat met stressen, wat is dat eigenlijk?
    krijg stillaan de indruk dat eerste kweek nie simpel gaat zijn, ik ga jullie hier nog serieus nodig hebben
    grtz
    you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

    #2
    Re: alweer een probleem

    hoe warm is het in dat hok waar de lamp staat, wat is de Luchtvochtigheid, wat voor een lamp(en) hoe ver er vanaf... afzuiging? etc :p

    dat zijn vragen die je allemaal gaat krijgen daar alles wel zo'n beetje meespeelt....
    sigpic
    Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

    Comment


      #3
      Re: alweer een probleem

      het is zo tussen de 25 27 graden in het hok, luchtvochtigheid weet ik niet want heb geen meter , was trouwens net aan het zoeken hoe je dat kan regelen of beinvloeden?? er is een afzuiging aanwezig en een fannetje de lamp is een 600 watt philips, de rest van de plantjes staan wel mooi recht zal eens een foto bijzetten van het hok en plantjes hoe ze straks waren

      grtz
      you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

      Comment


        #4
        Re: alweer een probleem

        vaak gaan ze vanzelf wel weer omhoogstaan

        greetz

        knockie

        Comment


          #5
          Re: alweer een probleem

          heb de lamp trouwens 1m boven de zeer jonge plantjes staan
          you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

          Comment


            #6
            Re: alweer een probleem

            Hebben ze genoeg water ? Je kan ze altijd wat ondersteunen door wat tandenstokers tegen het steeltje te plaatsen.

            Grtz

            Comment


              #7
              Re: alweer een probleem

              hey bobo

              ja ze hebben genoeg water heb ze voor planting gedompeld in mix van rizhotonic en dan wat over de aarde gegoten, de tanden stokers heb ik nu gedaan, kijken wat het geeft, heb de slappe vanacht binnen in huis gezet en hij stond weer mooi recht. nl nog steeds niet uitgekomen andere plantjes staan al 10cm hoog

              grtz

              grtz
              you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

              Comment


                #8
                Re: alweer een probleem

                600 watt philipslamp, toch geen bouwlamp?
                She gives me the Blues ...

                Comment


                  #9
                  Re: alweer een probleem

                  oke nu zijn ze allemaal omgevallen behalve de wss super skunk die ziet er mooi uit
                  ga ze van daag in het oog houden, dit heb ik nog niet meegemaakt, ze liggen echt volledig horizontaal maar met hun kopje dan weer naar de lamp gericht

                  nee geen bouwlamp nee, gekocht in growshop het is een hps hid growlamp
                  grtz
                  you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

                  Comment


                    #10
                    Re: alweer een probleem

                    Ik had ook twee kleine spruitjes die dat deden, na enkele dagen stonden ze weer redelijk recht. Eentje had ik ondersteund met een stokje maar die was na 1 dag alweer overbodig. Komt vast wel goed

                    Greetzz

                    Comment

                    Bezig...
                    X