Twee keer in de bloei zetten?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Fashim
    Advanced Stoner
    Member
    • Apr 2009
    • 60

    #1

    Twee keer in de bloei zetten?

    Korting op 420shop
    Hoi

    Laatst vertelde een iemand uit de growshop dat hij zijn planten twee keer in 1 cyclus liet bloeien en daardoor toppen zo groot als colaflessen kreeg. Is dit een broodje aap of heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

    Thnx
  • Weedy
    Ultra Grower
    420 MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2248

    #2
    Re: Twee keer in de bloei zetten?

    Hm.. Het zou kunnen dat diegene ze eerst wat weken heeft laten bloeien, toen weer een tijdje in de groei heeft gezet, en daarna weer heeft laten bloeien. Dit levert zowiezo stress op.

    Of dit werkt weet ik echter niet.. Je kan beter gewoon je plant laten groeien > Bloeien > oogsten en dan weer opnieuw beginnen naar mijn mening.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment

    • markster
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2151

      #3
      Re: Twee keer in de bloei zetten?

      als je je plant laat doorbloeien kan ze beginnen aan een tweede internode bloei.de kwaliteit gaat dan wel achteruit!

      Comment

      • Canna_Loop
        Expert Stoner
        Member
        • Mar 2009
        • 92

        #4
        Re: Twee keer in de bloei zetten?

        denk nie dat dit mogelijk is van die colaflessen... en stressen zullen ze zeker doen als je met de uurregeling begint te prutsen...

        ik ben ook nog van het ged8 gwn opnieuw te starten na de oogst
        Last edited by Canna_Loop; 3 May 2009, 19:41.
        ______Grtz______
        ---Canna_Loop---
        _______________

        Comment

        • midnight fantasy
          Wicked Stoner
          • Jul 2008
          • 264

          #5
          Re: Twee keer in de bloei zetten?

          wat wel mogelijk is na dat je ze geoogst hebt dat je opnieuw begint.
          reveg methode. ( je plant dwingen om opnieuw te groeien)
          http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...oei-t2443.html
          fantastische uitleg van Smokey .

          Comment

          • Mighty Mango Dopefriend
            Retired
            • Jun 2008
            • 124

            #6
            Re: Twee keer in de bloei zetten?

            Ik heb inderdaad ook gehoord dat de kwaliteit dan wel achteruit gaat ja.

            Comment

            • markster
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2151

              #7
              Re: Twee keer in de bloei zetten?

              tweede internode bloei bestaat wel ,en dit is geen reveg!

              Comment

              • westport
                Wicked Grower
                420 MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 3847

                #8
                Re: Twee keer in de bloei zetten?

                http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...tys-t1083.html


                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                Comment

                Bezig...