mannetjes?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sirhc
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Feb 2009
    • 83

    #1

    mannetjes?

    Korting op 420shop
    denk et wel

    dit was een pakje lowryder #2 feminized , van de 5 kwamen er 4uit , waarvan nu 2 blijkbaar mannetjes?
    :>
    Attached Files
    Last edited by sirhc; 3 May 2009, 19:04.
  • weedlover
    Banned
    • May 2008
    • 975

    #2
    Re: mannetjes?

    foto's zijn naar mijn mening een beetje onduidelijk. Maar als het feminised zaad is en er komen ballen aan, zit de kans erin dat het een hermafrodiet wordt

    grtz

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #3
      Re: mannetjes?

      Zuiver mannelijk, zie geen pistels boven de balen.

      Grtz

      Comment

      • weedlover
        Banned
        • May 2008
        • 975

        #4
        Re: mannetjes?

        Maar is dit dan niet raar? Gezien sirhc zegt dat het om feminised zaad gaat? Of zou hij gewoon bedrogen zijn?

        grtz

        Comment

        • bobo
          Cronic Grower
          • Oct 2007
          • 3103

          #5
          Re: mannetjes?

          Zou het niet weten, is wel uitzonderlijk dat er feminised mannelijke planten voort brengt. Welke zaadbank is het sirhc.

          Grtz

          Comment

          • sirhc
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Feb 2009
            • 83

            #6
            Re: mannetjes?

            nirvana lowryder #2

            Comment

            Bezig...