Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel 'verneukt'

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Officieel 'verneukt'

    Korting op 420shop
    De 5 Holland's hope gefemizeerde zaden zijn officieel verneukt. Het is vandaag een maand geleden dat ik ze de grond in gedaan heb en niks boven heb zien komen. Ik heb ze er weer uit gehaald. Bij alle zaadjes een klein wit puntje wat je nog geen worteltje kan noemen en bij 1 een worteltje van ruim 4 mm. Ik heb de hoop opgegeven. Kan ik nog klagen bij de seedbank waar ik ze gehaald heb want dit lijkt me wel erg slechte zaden......

    (ik heb geze zaden precies het zelfde gedaan als wat ik altijd doe en die zijn wel altijd uitgekomen)


    grzz

    #2
    Re: Officieel 'verneukt'

    kan aan jou ontkiemen liggen , maar ik zou het zeker proberen :=)

    Comment


      #3
      Re: Officieel 'verneukt'

      Ik ga het ook zeker proberen. Iemand misschien tips hoe ik dit het beste aanpakken kan?


      grzzz

      Comment


        #4
        Re: Officieel 'verneukt'

        5 Stuks die niet ontkiemen is wat veel van het goede, om 5 stuks trug te krijgen lol.
        Mss de volgdende keer dat je ze best ontkiemt tussen watjes, zo kan je alles wat van dichterbij volgen.
        Welke aarde gebruik je?

        Veel succes alvast

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Officieel 'verneukt'

          Standaart Potgrond. En of ze me dat terug gaan geven, heb bijna 30 euro voor 5 van die dingen gegeven en wat komt er boven de grond-> NIKS. dat zuigt joh.

          grzz

          Comment


            #6
            Re: Officieel 'verneukt'

            Zend die zaadbank een mailtje dat de zaden niet ontkiemt zijn, de meeste zaadbanken hebben daarmee geen probleem. Moet normaal lukken.
            Welke zaadbank komen ze?

            Grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: Officieel 'verneukt'

              Dutch-headshop.

              Edit:ik krijg 5 nieuwe op gestuurd super service van ducht-headshop!!
              grzzz
              Last edited by westport; 6 May 2009, 10:03.

              Comment


                #8
                Re: Officieel 'verneukt'

                je temperatuur is ook heel belangrijk ik heb de indruk dat ze bij 24 graden beter ontkiemen dan in in mijn huis 21 graden en inderdaad watte vind ik ook de beste manier.

                Comment

                Bezig...
                X