Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 bakken aan mijn lot overgeleverd

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2 bakken aan mijn lot overgeleverd

    Korting op 420shop
    Beter gezegd van degene wie z'n taak dat is, komt niet meer opdagen.
    Wat nu? Ik weet hier geen bal vanaf.

    Maar het is ook weer zonde om de boel te laten verpieteren.
    Een bak stond er goed bij, de andere lag wat op apegapen, heb daar het bestaande tonnetje met verwarmd water met zo te zien toevoegingen maar bij gekiepert. Resultaat zie ik morgen. 2e bak heb ik maar even zo gelaten. in de hoop dat ik wat meer info vind.

    De planten zijn 45-50 cm hoog en beginnen bloemen te krijgen, ik weet nog niet eens wat voor een soort het is zal morgen proberen een fotootje te maken misschien dat jullie het weten.
    Iedere bak heeft zijn eigen verlichting en lucht toe en afvoer en dat staat allemaal op een tijdklok, ben ik maar vanaf gebleven. Ik denk zelf dat ze in de 6e week zitten. Gezien de foto's op internet van anderen.

    Dr staan de volgende voedingsstuff:
    1)Ferro bloei a en bloei b
    2)Ferro pk bloeibooster verrijkt
    3)Ferro ph plus groei en bloei
    4)Ferro ph min bloei
    5)Aqualogic booster

    Via het www ben ik al achter, dat nr 1, tot oogsten kan geven. nr 2 vanaf dg 21 tot 1 week voor oogst, 3 en 4 zijn om ph waardes bij te stellen, 5 geen flauw idee waarvoor die is.
    Ik heb dan ook meteen een goede ec meter en ph meter nodig suggesties? Waar moet ik aan denken qua kosten?

    Ik moet morgen de op apegapebak nog wat geven en de andere bak ook, ik weet dat een ec meter en ph meter een mustzijn. Welke moet ik ze dan geven van bovenstaande nrs? of ander spull?

    Ik weet lullig verhaal maar waar, maar ik kan deze schatjes toch niet laten verrekken?
    Zouden jullie mij kunnen coachen?
    Please?
    En ja ik ben bovende 18.

    #2
    Re: 2 bakken aan mijn lot overgeleverd

    5) is een extra bloei stimulator die je in de laatste weken kan meegeven. Je geeft gewoon steeds de Ferro bloei a en bloei b mee gedurende de bloei fase. Je voeding water wordt afgesteld via die bewuste ph en ec meters. Die moet tussen de 5.8 en 6.5 dit verkrijg je dan door 3)Ferro ph plus groei en bloei en 4)Ferro ph min bloei te gebruiken.

    Voor de meters zou ik eens kijken op de site van onze sponsor http://www.growshopalien.com/onlineshop/.

    Grtz
    Last edited by bobo; 5 May 2009, 06:07.

    Comment


      #3
      Re: 2 bakken aan mijn lot overgeleverd

      http://www.het-alternatief.net/KWEEK...%20VOEDING.htm ---> je kan best dit schema es bekijken ivm je voeding, daarop staat wanneer en hoeveel je moet geven PS: dit is wel maar een richtlijn maar naar ik hoor dat je geen ervaring hebt ben je best dat je deze een beetje volgt

      en hier vind je verdere info over je aqualogic booster ---> http://www.aqualogic.nl/site/?p=3

      Misschien kan je es wat foto`s posten dan kunnen we u iets verder helpen en zien we al hoever ze ongeveer in bloei staat want de laatste weken ben je best dat je enkel water geeft
      Last edited by Smoking Fifi; 5 May 2009, 05:30.
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

      A. The cop!

      Comment


        #4
        Re: 2 bakken aan mijn lot overgeleverd

        Foto's komen er nog aan, daar moet ik nog wat voor regelen.(kabeltje)

        Dank je beide voor het reageren.
        Moet ik die aqualogic booster samen met pk bloeibooster geven of maar een van de twee,ik heb geen idee waarom Ze er stonden.
        Ik zelf denk maar een. Dan houd ik het op de ferro pk bloeibooster(mooi rooster bedankt).
        In dat overzicht van ferro wordt gerefreerd naar ferro enzym plus, klinkt goed zal ik dat dan ook erbij doen(dus kopen)

        EEN bak heeft een knauw gehad en beide bakken hebben een bewatering gemist is er een mogelijkheid om dit nog te herstellen?

        Ben naar de site van jullie sponsor geweest goede site maar de ellende is heb het vandaag nodig, een bak de beste, heeft ook dorst. Anders had ik het daar besteld. Heb al een paar grow shops in de buurt uitgezocht, ga er straks naar toe.

        Ik ben best wel opgefokt, weet eigenlijk niet 100% wat ik moet doen, ja een beetje, ik wil gewoon de schade niet groter bij de schatjes maken.

        Comment


          #5
          Re: 2 bakken aan mijn lot overgeleverd

          In de grow shop kunnen ze je ook wel verder helpen maak paar foto's neem die mee en laat het hun zien daar.
          Suc6
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: 2 bakken aan mijn lot overgeleverd

            De planten doen het goed, ze hebben zich goed hersteld. Dank je voor jullie hulp.

            Een vraag mogen planten die in een bak met gaten in een grote bak staan natte voeten hebben (10 cm onder de rand), dan zouden ze maar om de 10-14 dagen water nodig hebben of absoluut niet de een zegt wel de ander zegt niet, hoezijn jullie ervaringen hier mee? Persoonlijk zeg ik geen natte voeten.

            Comment


              #7
              Re: 2 bakken aan mijn lot overgeleverd

              De kans op wortel rot ligt dan wel gevaarlijk dicht op de loer. Ik zou het alvast niet doen. Je kan ze wateren via onderaan maar dat water mag hoogstens drie dagen blijven staan.

              Grtz

              Comment

              Bezig...
              X