Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekruimte in GarageBox

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweekruimte in GarageBox

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,


    Ik wil binnenkort waarschijnlijk gaan kweken in een garageruimte,
    alleen is mijn vraag nu:

    Denken jullie dat hier wel genoeg frisse lucht zal zijn voor mijn plantjes? Er komt wel een afzuig en aanzuig ventilator voor de kast, maar zal de aanzuigventilator wel genoeg zuurstof naar binnen blazen doordat er geen raam is in de ruimte?


    Greetz!

    #2
    Re: Kweekruimte in GarageBox

    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ucht-t393.html. Search .

    Welk nut heeft het om de afgezuigde lucht uit je kast weer aan te zuigen uit de ruimte waar je afgezuigde lucht terecht komt. Heb je toch geen aanvoer van verse lucht. aanzuigen vanuit andere ruimte of buiten en afzuigen naar buiten.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Kweekruimte in GarageBox

      Oorspronkelijk geplaatst door bobo View Post
      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ucht-t393.html. Search .

      Welk nut heeft het om de afgezuigde lucht uit je kast weer aan te zuigen uit de ruimte waar je afgezuigde lucht terecht komt. Heb je toch geen aanvoer van verse lucht. aanzuigen vanuit andere ruimte of buiten en afzuigen naar buiten.

      Grtz

      Er komt wel een klein beetje lucht van buiten naar binnen volgens mij, En bij de afzuiger komt wel een koolstoffilter aan.

      Comment


        #4
        Re: Kweekruimte in GarageBox

        Aanzuigen vanuit andere ruimte of buiten en afzuigen naar buiten. Of je nu een koolstoffilter hebt of niet .

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: Kweekruimte in GarageBox

          Ik heb eerder vanavond ook een apparaat gevonden dat co2 kan produceren volgens mij? Zou dat ook werken denk je?

          Comment


            #6
            Re: Kweekruimte in GarageBox

            Als je nog niet eens je afzuiging begrijpt, wat ga je dan uitspoken met een co2 toestel, Dit vraagt alweer een heel andere afzuig methode. Of heb je zin om een co2 vergiftiging te hebben als je de ruimte binnenkomt.

            Lees eerst dit forum eens van boven tot onder en begin aan je eerste kweek op een normale manier. Eerst leren gaan dan lopen.

            Grtz

            Comment


              #7
              Re: Kweekruimte in GarageBox

              Ik begrijp mijn afzuiging wel, maar het gaat nu erom dat je zegt in dat topic dat de planten voldoende co2 nodig hebben .. En over de vergiftiging: Je kan natuulijk ook de generator op een timer of dergelijke zetten waardoor er geen overdosis word gemaakt in de garagebox.

              Comment


                #8
                Re: Kweekruimte in GarageBox

                CO2 is een goed middel als je in een afgesloten ruimte werkt en weet wat je doet.
                In jou garage ga je daar geen nut van hebben.

                Gewoon zoals bobo zegt, lekker leren gaan en dan lopen.
                She gives me the Blues ...

                Comment


                  #9
                  Re: Kweekruimte in GarageBox

                  Als ze verse lucht van buiten krijgen hebben ze genoeg co2 aanvoer.

                  Bij co2 toestellen veranderen alle waarden van je klimaat , moet je hogere temperatuur hebben, meer voeding, co2 meter, andere ec en ph waarden, ... , niet alleen een timmer.

                  Grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: Kweekruimte in GarageBox

                    Okee, dank je.


                    Kan je dit topic sluiten en/of verwijderen? thx.

                    Comment

                    Bezig...
                    X