Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Powerplant

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Powerplant

    is mss bruikbaar voor aquariums bestaan er veel soorten tl lampen als het een is voor planten endergelijke zal het een 840K zijn dus voor groei.
    de 830 is gemakkelijk te bestellen in ieder lampen winkeltje en kost meestal maar een 5 euro

    grtz
    a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

    Comment


      #77
      Re: Powerplant

      oke thanx for helping me ..

      greets

      Comment


        #78
        Re: Powerplant

        Maar is een 830 niet een gewoon wit licht ?
        ik dacht dat de tl kleur zo een beetje een orange schijn nodig had voor bloei ?

        Comment


          #79
          Re: Powerplant

          827 830 833 zijn de meest voorkomende tl's die gebruikt worden om onder af te bloeien

          827 is geel licht en hoe hoger je gaat hoe witter en naar het blauwe spectrum op dus groei


          grtz
          a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

          Comment


            #80
            Re: Powerplant

            Oorspronkelijk geplaatst door okiwiet
            onder 80 watt aan spaarlampen haal ik 50gr gedroogd

            grtz
            heeh wat bedoel je, je haalt 50 gram wiet met 80 watt aan spaarlampen? das geweldig.

            leg uit?

            Comment


              #81
              Re: Powerplant

              voila se ze staan onder een 827
              nu zijn ze al gaan slapen ... morgnvroeg 07.00
              trug wakker hahaha
              greeeets

              Comment


                #82
                Re: Powerplant

                Oorspronkelijk geplaatst door richard
                Oorspronkelijk geplaatst door okiwiet
                onder 80 watt aan spaarlampen haal ik 50gr gedroogd

                grtz
                heeh wat bedoel je, je haalt 50 gram wiet met 80 watt aan spaarlampen? das geweldig.

                leg uit?
                spaarlampen zijn opgevouwen T5 buisjes dus tl's. het is eenvoudiger hoge scores neer te zetten mee tl dan onder hps. tl zit in een betere kleurtemperatuur. bij hps is er maar 30% par, onder tl is dit 50 tot sommige 100% par.
                wat inhoud dat de plant met evenveel licht betere resultaten gaat scoren onder tl dan hps.
                het is gewoon dom van 400 watt aan tl's op te hangen, hps is vlotter en eenvoudiger werken , ook heb je met tl een kleine vertraging dus ze doen er int algemeen een week of soms twee langer over om volledig af te bloeien. wat wel een vollere smaak inhoud en sommige zeggen dat ie ook zwaarder is van effect.

                @ ganja

                laat ze maar genieten man , zet ze er max tien cm af hoe dichter je kan hoe beter

                grtz
                a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                Comment


                  #83
                  Re: Powerplant

                  ja en ik geniet er mee van :d
                  ze ruiken echt wel heeeeeeel goe

                  oja .. Mijn onderste blaren van deze twee die hangen zo helemaal slapjes en verschrompelt is dit normaal ?
                  Mag ik deze gewoon verwijderen ?


                  Greets

                  Comment

                  Bezig...
                  X