Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PK 13/14, ik weet het niet meer....

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    PK 13/14, ik weet het niet meer....

    Korting op 420shop
    Hallo ! Wellicht kan iemand mij helpen, ben een beetje de kluts kwijt !

    Ik wil dus vanaf volgende week mijn Kush gaan bijivoeden met PK13/14, zij staan dan in de 3de week bloei en dit zijn kortbloeiers.

    Maar, hoe kan ik nou het beste deze PK13/14 geven ?

    A) Water, de voorgeschreven dosis PK 13/14 (zonder "normale" voeding), afzuren.
    B) Water, de voorgeschreven dosis PK 13/14, extra voeding tot de juiste EC-waarde, afzuren
    C) Water, voeding tot de juiste EC-waarde, de voorgeschreven PK 13/14 extra toevoegen, afzuren

    Optie C lijkt mij eigenlijk geen optie, aangezien de EC waarde dan veel te hoog wordt ?

    Hopelijk kan iemand mij helpen
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    #2
    Re: PK 13/14, ik weet het niet meer....

    ik zou voor optie B gaan,zo deed ik het ook...

    grtzzz

    Comment


      #3
      Re: PK 13/14, ik weet het niet meer....

      Ik doe ieder geval optie B. Is volgens mij ook logisch. Eerst de ' bijzondere' voeding en dan aanvullen tot gewenste EC-waarde en inderdaad als laatse afzuren. Ik doe heel wijs, maar dit is mijn eerste kweek en ben net vandaag begonnen aan de eerste van twee weken PK13/14... Mijn dames staan nu een week op 12/12 en vertonen de eerste tekenen van puberale haartjes

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: PK 13/14, ik weet het niet meer....

          Daarna drie weken Bio Nova 20% en een Exelent Booster


          [HELP]Gelieve de quote functie te gebruiken wanneer er 1 of meerdere post tussen stan aub, Grtz[/HELP]
          Last edited by westport; 17 May 2009, 13:59.

          Comment


            #6
            Re: PK 13/14, ik weet het niet meer....

            De pk 13/14 van bio nova mag je vanaf de eerste bloei week meegeven met je basis voeding tot 2 weken voor de oogst. Ik geef het mee vanaf de eerste voorbloei verschijnselen.
            De pk 13/14 van canna of atami mag je enkel vanaf de 4e bloei week meegeven, en dit gedurende 2 weken voor het oogsten.

            Wat nu het best is, nog effe kijken om een booster aan te schaffen, combinatie van beiden werken zeer goed.
            Beginnen met zeer kleine dosissen want beiden zijn straf spul. En indien nodig afzuren. En je ec en ph meten.

            Grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: PK 13/14, ik weet het niet meer....

              Thanks ! Ik heb mijn water voorzien van PK13/14, en verder voeding toegevoegd tot de gewenste EC.

              Leuk dat mijn PH precies op 6,5 uitkwam, waardoor ik dus niet meer hoefde af te zuren. (kweek op grond)

              Van mij mag deze op SLOT !
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                #8
                Re: PK 13/14, ik weet het niet meer....

                Leuk dat het goed is gekomen flip.
                Grtz



                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment

                Bezig...
                X