Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

alle stekken liggen op de grond, help!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: alle stekken liggen op de grond, help!

    Hoe meer lv hoe beter voor cloontjes, maar met een 70% gaan ze het zeker redden.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #17
      Re: alle stekken liggen op de grond, help!

      ik had
      er 1 aan geraakt viel die uit zijn sponsje ik dacht die is dus dood... maar ik haalde het sponsje beetje uit elkaar en merkte dat het dus alleen een stengeltje was
      daarom dus dat ik dacht dat er nog geen wortels waren...

      ik hoop dat ze er nog door komen dre!

      grtzzz

      Comment


        #18
        Re: alle stekken liggen op de grond, help!

        had jeje potten wel ingewaterd voor dat je de stekjes om potte?zo niet dan zal de grond je stekplug leegzuigen,en krijg je ook die problemen.anders is t idd je lv

        Comment


          #19
          Re: alle stekken liggen op de grond, help!

          bedankt allemaal voor de goede tips.. ik heb 1 lamp verwijdert en de lv is nu 70 %
          ik heb inderdaad niet voor gewaterd... wel water tijdens het potten gedaan..
          ik heb nog wat vraagjes..?//
          moet ik nou wel of niet me water vat aan zetten?? en alleen besproeien????
          als ie wel gewoon aan moet hoe vaak per dag en hoeveel min. per x ???
          vriendelijk bedankt vast

          Comment


            #20
            Re: alle stekken liggen op de grond, help!

            Vaak besproeien is een must nu, best vlak voor de lampen uitgaan en aangaan, je voeding vat moet je nu nog niet gebruiken maar kan wel ,veel zal er nog niet moeten gedruppeld worden aangezien je stekken nog niet geworteld zijn in hun nieuw medium.

            Naarmate je planten groter worden zullen de druppel frequenties opgevoerd worden. Dit moet je zelf even berekenen hoe vaak er kan gedruppeld worden om de licht cyclus door te komen.

            Na de eerste week zal dat ongeveer een 50ml a 100ml zijn. Dit word gedurende de gehele licht cyclus opgevoerd naar 400ml a 500ml.

            Grtz

            Comment


              #21
              Re: alle stekken liggen op de grond, help!

              okey bedankt

              Comment

              Bezig...
              X