wanneer water

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • dre
    Retired
    • May 2009
    • 13

    #1

    wanneer water

    Korting op 420shop
    moeten de planten nou voeding krijgen met het licht aan of juist uit????
    Last edited by bobo; 14 May 2009, 06:44.
  • ijscoman1
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2008
    • 1768

    #2
    Re: wanneer water

    Altijd water evt. met voeding geven als je lamp een paar uur aanstaat, dus niet meteen als hij aanspringt.

    Greetzz

    Comment

    • dre
      Retired
      • May 2009
      • 13

      #3
      Re: wanneer water

      okeey geen voeding nog dan...
      ik heb wortelstimulator staan van canna...
      iets oplossen in wat water en over de sponsjes heen doen is dat een idee???

      Comment

      • westport
        Wicked Grower
        420 MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 3847

        #4
        Re: wanneer water

        Ja dre, en zoals ijscoman zegt pas water geven als je lampen circa 2uur branden, dan vind de verdamping van je stekjes of plant plaats.
        Niet overdrijven met de wortel stimulater.


        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

        Comment

        • ijscoman1
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2008
          • 1768

          #5
          Re: wanneer water

          Ik neem aan dat je het over stekjes hebt? Daar heb ik geen verstand van Hoe groot zijn ze? Wees voorzichtig en zuinig met je wortelstimulator. Heb je geen foto?

          edit: ah oke Westport was me voor...

          Comment

          • dre
            Retired
            • May 2009
            • 13

            #6
            Re: wanneer water

            ik heb een foto staan op deze topic onderwerp help me stekken liggen op de grond..
            want ik heb het de eerste nacht fout gedaan de lampen te dicht bij en de verdamper
            stond om de een of andere reden niet goed en maar op 30% vandaar me vragen over het water nu wat ik nou moet zeg maar...

            Editik heb 1 liter water met een paar druppels gemaakt en op de sponsjes gegooid
            alles staat nu goed 1 lamp nu in het midden op 1 meter hoogte nu en lv is 70%
            8 stekjes nog prima 10cm mss nu en de andere 12 tja je kan het op de foto zien...
            Last edited by westport; 16 May 2009, 13:43.

            Comment

            • drasko
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Feb 2009
              • 8

              #7
              Re: wanneer water

              hoi,ik ben Drasko,mijn plantjes staan al 8 weken in de bloei,de laatste 4 weken kregen ze bloombastic van atami,vraagje kan ik dat tot de laatste dag geven of moet ik de laatste dagen gewoon water geven,
              ben dankbaar

              Comment

              • westport
                Wicked Grower
                420 MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 3847

                #8
                Re: wanneer water

                Mooi dat ze het nu beter doen, die 12 mindere stekjes zou je best meer aan de buitenkant zetten, krijgen zo nog altijd genoeg licht, en hebben minder last van droge lucht. Mooi dat je lv al gestegen is. komt daar allemaal wel goed.

                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                Comment

                • dre
                  Retired
                  • May 2009
                  • 13

                  #9
                  Re: wanneer water

                  ja ik heb er 8 gehouden en de rest weggegooid... deze doen het prima...
                  ik haal van de week 12 nieuwe...

                  Comment

                  Bezig...