hermafrodiet of mannetje?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • berend
    Retired
    • May 2009
    • 11

    #16
    Re: hermafrodiet of mannetje?

    het zou slim zijn van mij te reageren canna loop..
    ja volgens mijn schematje moeten ze nu nog ene soort nog 1, andere soort nog 2 weken bloeien of 2 en 3 ga vandaag fototjes maken en hoop dat ik ze nog kan plaatsen want vorige keer is alweer even geleden thx maar enkele zien er lekker uit

    Comment

    • berend
      Retired
      • May 2009
      • 11

      #17
      Re: hermafrodiet of mannetje?

      ok foto 1,2,3 reactie hoe vind ja de plantjes!
      Ja ze hebben wel in shock gestaan na 2weken 24u licht!
      Sommige hebben daar minder last van gehad dan andere!
      Heb de meeste wild roses staan, enkele blue mystic en enkele norther light en bigbud ww...

      Groeten
      Attached Files

      Comment

      • berend
        Retired
        • May 2009
        • 11

        #18
        Re: hermafrodiet of mannetje?

        Voila dit zijn ze alle 6 denk datje zowel de wat dikkere toppen voor mij, en ja degene waar er amper iets aanhangt.. vooral de top dan door die 24uur voorheen groeiden ze wel lekker goed... jammer groeten
        Attached Files

        Comment

        • Gremman
          Retired
          • Jun 2009
          • 53

          #19
          Re: hermafrodiet of mannetje?

          ze staan er mooi bij hoor vind ik

          Comment

          Bezig...