Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voeding

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding

    Korting op 420shop
    Vanaf wanneer kan je je plantjes basis voeding en groei/bloei voeding geven ?

    Alvast bedankt!

    #2
    Re: Voeding

    een week tot 2 weken draaien ze op de lv van ruim 70 % en dan langzaam beginnen...
    ik heb het toevallig net in een boek gelezen

    Comment


      #3
      Re: Voeding

      Oorspronkelijk geplaatst door dre View Post
      een week tot 2 weken draaien ze op de lv van ruim 70 % en dan langzaam beginnen...
      ik heb het toevallig net in een boek gelezen
      Hij vraagt toch niets over de lv ( lucht vochtigheid ) .



      Op de zak van je potgrond staat er voor hoeveel weken er voeding in je grond zit, is die tijd verstreken start je met je basis voeding mee tegeven.

      Ga je in bloei daarna, blijf je de basis voeding geven en begin je met afhankelijk van welke voeding soort met de bloei voeding.

      Meestal bouw ik de bloei voeding op gedurende de eerste tweetal weken en dan geef ik de volle dosis. Maar is afhankelijk van de soort bloei voeding die je gebruikt. Alles staat normaal gezien toch aangegeven op de verpakking van de voeding of op het internet zijn de voeding schema's terug te vinden.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Voeding

        Bedankt voor de snelle reacties!
        Ik heb biovoedsel aangeschaft van het merk pokon."Pokon biovoedsel is een meststof van natuurlijke oorsprong.De natuurlijke basis geeft voeding aan uw planten en stimuleert het bodemleven." Op de verpakking van mijn potgrond staat dat er genoeg voeding is voor komende 4-6 weken. Kan ik het beste gewoon bio voedsel als extraatje geven ? Of toch liever wachten 4-6 weekjes?

        groetjes wiethoofd,

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Voeding

            Weet niet of voeding in dit begin nutteloos is, dit is de eerste keer dat wij het doen zoals word voorgeschreven door Canna. Houden ons wel aan de voorgeschreven ml. De meisjes staan nu 13dgn en ze staan er beter bij dan de vorige keren.

            Groet,

            Comment


              #7
              Re: Voeding

              Ik volg bobo, natuurlijk gaan giga fabrikanten als canna zeggen dat je al eerder moet beginnen bijvoeden, kan wel altijd natuurlijk als je uit een voeding arme medium start. Altijd kijken en luisteren wat er op de zak van je potgrond staat, bv begin maar eens bat-mix bij te voeden vanaf de 1e week, zal radicaal fout lopen.
              Versta zeker en vast je opmerking snow white, maar de ervaring is de beste leerschool.

              Grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                Re: Voeding

                Het steeltje van 1 plant is slap beginnen gaan hangen wat kan de oorzaken hiervan zijn ?
                De blaadjes zijn voorderest goed groen en gezond maar een stukje van het steeltje is iets dunner en buigt als het ware naar beneden.

                Wie kan mij helpen ?

                Comment


                  #9
                  Re: Voeding

                  Staat je medium niet droog?
                  Is hij niet gestrekt of moet je hem niet overpotten? mss een foto plaatsen?

                  Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                  Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #10
                    Re: Voeding

                    Heb even snel een fotootje geschoten :
                    Attached Files

                    Comment


                      #11
                      Re: Voeding

                      Ja is te veel gestrekt, kijk om hem over te potten, en ingraven tot bijna aan de lob blaadjes, is noodzakelijk! Want gaat na een tijdje omvallen en veel energy in het steeltje steken, die kunnen ze gebruiken voor het bladgroei.
                      Succes ermee.

                      Grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #12
                        Re: Voeding

                        Bedankt voor de info Westport! Is er nog iets waar ik op moet letten of hoe ik em het beste kan overpotten? Heb gehoord dat de wortels erg gevoelig zijn.

                        Groetjes,

                        Comment


                          #13
                          Re: Voeding

                          Erna de lamp lager(of meer licht) en een licht blazertje erop, zodat je voorkomt dat ze terug gaat strekken en een steviger stam ontwikkelt
                          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                          A. The cop!

                          Comment

                          Bezig...
                          X