Vraagje over mn plantje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wiethoofd
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • May 2009
    • 15

    #1

    Vraagje over mn plantje

    Korting op 420shop
    Hey ik heb 2 plaatjes geupload :
    1ste foto The church
    2e foto Trainwreck

    Trainwreck was een dagje later met t kopje naar boven gekomen. Trainwreck plantje heeft namelijk al blaadjes terwijl die een stuk kleiner is dan the church.

    Weet iemand of dit een probleem gaat opleveren?
    Attached Files
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Vraagje over mn plantje

    Nee hoor geen problemen komt vanzelf goed mooie foto's
    God was never on your side..

    Comment

    • westport
      Wicked Grower
      420 MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 3847

      #3
      Re: Vraagje over mn plantje

      Is normaal hoor, met zaden kan de ene al wat kleiner zijn dan de andere,
      Komt wel goed.

      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

      Comment

      • priestt
        Junior Stoner
        Nieuw Lid
        • Nov 2007
        • 19

        #4
        Re: Vraagje over mn plantje

        is volkomen in orde. die stukjes zaadvezel op je blad valt er al gauw af.
        wohoooo the sweetest thing

        Comment

        Bezig...