Mijn vraag heb een tuin met 2 400w en 1 600w met totaal xx planten er onder en heb ze 2 week voorgegroeid en nu net in de bloei gezet maar groeid afgaan nog veel door in de bloei en is het slim om de hoofd top er nog uit te halen ivm groei zij takken en moet ik blad van de planten af zodat er meer groei naar de toppen gaat
ik lees het wel
Afgaan
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Afgaan
zeg dan gwn 800gram ej...
denk dat da beter kan...
aangezien ze spreken bij maximum opbrengst 1gr/per Watt,
zit je er 600gram onder.______Grtz______
---Canna_Loop---
_______________Comment
-
Re: Afgaan
Hmmm 60 planten vrag me toch af wat je daar mee gaat doen??
60 planten binnen kwekken is gen hobby kwekerGod was never on your side..Comment





Comment