man of vrouw?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • junkie xxl
    Stoner
    Member
    • Apr 2009
    • 23

    #1

    man of vrouw?

    Korting op 420shop
    hallo,
    Ik heb hier een plant die net in de bloeifase zit. Nu kan ik niet zien of dit nou een mannetjes plant is of een vrouwtjes plant. Er zitten namelijk wel ballen op maar er komen ook wel sprietjes bij de ballen. Dus de vraag van mij is: Is dit nou een man, vrouw of een herma?



    Bvd
    Attached Files
    Last edited by westport; 24 May 2009, 17:11.
  • weedlover
    Banned
    • May 2008
    • 975

    #2
    Re: man of vrouw?

    Ik denk dat het een herma is

    ps: je foto's zijn veel te groot

    grtz

    Comment

    • westport
      Wicked Grower
      420 MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 3847

      #3
      Re: man of vrouw?

      Is een mannetje. Voor zo ver ik zie, zie ik geen pistels.
      Heb je foto's aangepast, waren te groot!
      Grtz
      Last edited by westport; 24 May 2009, 17:12.
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

      Comment

      • junkie xxl
        Stoner
        Member
        • Apr 2009
        • 23

        #4
        Re: man of vrouw?

        okey, bedankt westport voor aanpassen van foto's!
        Maar nu zit ik dus met 2 tegenstrijdige berichten, westport zegt dat het een man is en weedlover zegt herma. Is het misschien nog in een te vroeg stadium, dat je dus nog niet kan zien of het een herma of man is? Hoelang kan ik hem nog laten staan voordat die misschien andere planten gaat lastig vallen ?
        grtz
        Junkie

        Comment

        • westport
          Wicked Grower
          420 MemberLucky Member
          • Aug 2008
          • 3847

          #5
          Re: man of vrouw?

          Die smijt je nu best weg, want uit die bollen komt stuifmeel en zal je vrouwtje bevruchten. Stuifmeel heb je ook aan herma!

          Grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

          Comment

          • darkiess
            Retired
            • May 2008
            • 1645

            #6
            Re: man of vrouw?

            dat is een mannetje

            peace

            Comment

            • priestt
              Junior Stoner
              Nieuw Lid
              • Nov 2007
              • 19

              #7
              Re: man of vrouw?

              heeft verdacht veel weg van een mannetje ja.
              wohoooo the sweetest thing

              Comment

              Bezig...