Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje over men plantje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraagje over men plantje

    Korting op 420shop
    hey

    wie kan me even helpen ik heb 1 plantje staan het staat voor men raam in de zon men plantje is nu al zo een 15cm maar het is al een paar nachten dat men blaadjes snachs naar beneden hangen en smorgens staan men blaadjes weer mooi ik dacht eerst dat het was omdak ik het plantje water moest geven maar met water geven helpt het niet elke nacht hangen men blaatjes omlaag

    grtz

    #2
    Re: vraagje over men plantje

    Is doodnormaal dat tijdens de nachtrust de blaadjes wat slap hangen.
    Enkele uren voor ze terug licht zien, ga het plantje zen blaadjes terug omhoog steken, dit is de bio klok van de plant.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: vraagje over men plantje

      Ik heb het zelfde probleem maar dan dat mijn stengel van het plantje eigenlijk te dun/slap is waardoor die gaat hangen. Weet iemand hoe het stengel steviger kan worden dus danig dat het sterk genoeg is om opzichzelf te blijven staan.

      Mvg,

      Comment


        #4
        Re: vraagje over men plantje

        Hoi

        Dat je stengels lang dun en slap zijn komt om dat je plantje verlangd naar zonlicht als hij achter raam staat word 80 % van het licht tegen gehouden en gaat je plantje strekken
        Wat je kan doen:
        Je plant over potten en in graven tot de Lop blaadjes dat zijn de eerste blaadjes
        en dan je plant buiten zetten beetje beschut
        En evt de lange dunnen stengels ondersteunen.
        Suc6
        God was never on your side..

        Comment

        Bezig...
        X