Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klaar voor de bloei?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klaar voor de bloei?

    Korting op 420shop
    Hey!

    Mijn plantje is nu een 50centimeter groot en hangt al een 2 tal weken onder een 400wat HPS lamp, ik was begonnen met TL lampen maar had dan besloten om toch een goede lamp te kopen. We moeten onze vriendinnetjes toch wat verwennen? De ondersta blaadjes begonnen ook bruin te zien enz maar na wat fertilezer is dit gestopt en is hij goed beginnen groeien.

    Nu is mijn vraag, zou ik hem in de bloei zetten? De plant zelf is Skunk en is eerder naar de Indica stam , zo groot is hij niet maar eerder compact dus met veel bladeren. En ik denk dat ik de eerste tekenen van bloei een beetje begin te zien, aan de splitsing van de bladeren begint het wit te zien zoals op deze foto; http://www.cannabis-pictures.com/cannabis_plant.jpg.

    Peace
    Xitro

    Ps. Sorry dat ik geen foto kan plaatsen maar heb op het moment geen fototoestel (vriendin is er mee gaan lopen) en vind de kabel van mijne gsm niet meer (:
    Roll that shit,
    Smoke that shit,
    Pass that shit,
    Enjoy the friendship of magic !

    #2
    Re: Klaar voor de bloei?

    Ja, die mag je in bloei zetten, 12/12.
    Wat je nu ziet is voorbloei.
    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Klaar voor de bloei?

      Ok bedankt (:
      Heb hem net in mijn kleerkast gestoken, plaats genoeg en er is verluchting. Ruiken mijn kleren naar lekere wiet !
      Kleerkast, omdat ik nog een plantje heb die onder de lamp moet blijven (:

      Peace
      Xitro
      Roll that shit,
      Smoke that shit,
      Pass that shit,
      Enjoy the friendship of magic !

      Comment

      Bezig...
      X