Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag ivm setup.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraag ivm setup.

    Korting op 420shop
    Thx voor het antwoord !
    Last edited by Ptr.; 9 June 2009, 00:42.

    #2
    Re: Vraag ivm setup.

    Stopcontact - Tijdschakelklok - VSA (dit hangt buiten je hok)

    Van je VSA ga je vervolgens naar je lamp (deze hangt uiteraard in je hok)

    Stopcontact - Powerdimmer - Afzuiger. (dit hangt buiten je hok, je afzuiger kan ook in het hok)

    Je thermostaat hang je in je hok, deze sluit je aan op je powerdimmer.

    Wil je netjes werken, dan bevestig je je materialen buiten je hok op een plank (kijk wel uit met je VSA, deze wordt best wel heet) en maak je een mooi schakelbord.

    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Re: Vraag ivm setup.

      Thx, en bv een apart compartiment bovenin de kast met daarin de VSA en powerdimmer is not done?

      En het zou met een afzuiging en een toevoer ventilator zijn.. sluit ik deze dan beide op diezelfde powerdimmer aan?

      Comment


        #4
        Ventilator - Fan RVK Lti diam 125 mm 225 m3/u


        Als ik daar dan een verstuiver bij zou willen zetten, welke capaciteit moet die dan ongeveer hebben?

        Comment


          #5
          Re: Vraag ivm setup.

          Oorspronkelijk geplaatst door Ptr. View Post
          Thx, en bv een apart compartiment bovenin de kast met daarin de VSA en powerdimmer is not done?
          Zo lang er geen vocht bij kan. Probleem dat je dan weer hebt is om je warmte weg te krijgen.

          En het zou met een afzuiging en een toevoer ventilator zijn.. sluit ik deze dan beide op diezelfde powerdimmer aan?
          Werk zelf met een passieve invoer, dus dat kan ik je helaas niet vertellen. Het lijkt mij van wel, aangezien er meer afgezogen gaat worden dus ook meer moet worden aangezogen.

          Wat betreft de capaciteit van de verstuiver, dat is een lastige. Je kunt wel een hygrostaat aanschaffen die vanzwlf aanspringt of uitgaat als de gewenste luchtvochtigheid bereikt is.
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #6
            Re: Vraag ivm setup.

            Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
            Wat betreft de capaciteit van de verstuiver, dat is een lastige. Je kunt wel een hygrostaat aanschaffen die vanzwlf aanspringt of uitgaat als de gewenste luchtvochtigheid bereikt is.

            Thx, die hygrostaat is besteld maar aangezien de lucht elke keer afgezogen wordt vroeg ik me af hoeveel vocht men verdamper gemiddeld bv op een uur zou moeten kunnen afgeven want als hij niet genoeg geeft sta ik daar mooi met men hygrostaat.

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Vraag ivm setup.

                dmf platen heb ik gebruikt
                grtz

                Comment


                  #9
                  Re: Vraag ivm setup.

                  Mdf veronderstel ik?

                  Comment

                  Bezig...
                  X