Vragen over mijn plantje..

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MarvinZwart
    Banned
    • Jun 2009
    • 5

    #1

    Vragen over mijn plantje..

    Korting op 420shop
    Ik heb op mijn kamer 2 plantjes, Jack Herer.
    ze zijn 30 en 40 cm lang en hebben erg weinig vertakkingen, is dit normaal of moet ik ze zelf toppen of iest anders mee doen of komt dat nog? ik kan helaas geen foto's uploaden.
    kan iemand mij hierbij helpen, ik weet er nog niet zoveel van.
    Alvast bedankt
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #2
    Re: Vragen over mijn plantje..

    Ja je kan hem toppen, hier meer info.
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ant-t3540.html

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

    Comment

    • MarvinZwart
      Banned
      • Jun 2009
      • 5

      #3
      Re: Vragen over mijn plantje..

      ja, toppen moet ik gewoon de hoofdstam afbreken zodat uit de oksels van de hoogste vertakkingen nieuwe hoofdstammen komen toch? dat dieven snap ik wel maar dat fimmen, als er nieuwe scheuten ontstaan,( zijn dat vertakkingen? )dan moet je daar 2/3 van af halen

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: Vragen over mijn plantje..

        Foto zou makkelijk zijn kunnen we je beter helpen
        suc6
        God was never on your side..

        Comment

        Bezig...