Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Koolstoffilter hulp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Koolstoffilter hulp

    Korting op 420shop
    Ello heb pas een account geregistreerd en sinds dien ben ik volop aan het rond kijken, en heb veel handige dingen opgeslagen in m`n vage gedachte, maar heb toch een paar vraagjes, ik ben zelf van plan een kweekje te zetten want mijn slaapkamer is namelijk in een soort kelder, en vond het een mooi plek een binnen kweek te beginnen, was van plan nlx / white whidow te telen (slecht begin voor eerste keer mischien??) heb aardig wat over gelezen kan volgens mij geen kwaad. Ik ben van plan het in een soort kleren kast te gaan planten. maar heb vragen over, koolstoffilters en dat soort producten, Welke koolstoffilter heb je nou eigenlijk nodig voor 4 plantjes, en wil graag de functie in details weten, hoe je het moet inbouwen enzovoort, en heb veel gehoord over een fancontroller, moet je die nou ergens anders mee verbinden, of er los tussen leggen. En ben van plan het met 4 spaarlampen te doen, cool white & warm white, Wie kan mij beetje opweg helpen met een kweek van 4 plantjes met uitleg over koolfilters fancontroller, spaarlampen, & afzuigen, White whidow / NLX ik had ook al gekeken op die growaliensite, maar daar kon ik geen nlx vinden, graga iemand die mij verder kan helpen Alvast bedankt. twisted: Ik puff er een paar op tijdens het wachten

    #2
    Re: Koolstoffilter hulp

    High beard,

    Ik zou zeggen loop eens een growshop binnen,, die hebben vast alle info die je zoekt. heb zelf nog niet zoveel ervaring maar ik denk dat je hier ook wel antwoord op je vragen krijgt.

    grtz Monty

    Comment


      #3
      Re: Koolstoffilter hulp

      Jah ik ga denk ik binnekort ook effe paar foldertjes en vragen oppikken in growshop, maar ik zag indd dat veel mensen hier verstand hebben van elke hoek in deze wereld, dus sta open voor uitleg
      Last edited by westport; 8 June 2009, 01:35.

      Comment


        #4
        Re: Koolstoffilter hulp

        zelf denk ik na over de koolstoffilters die ze in spuitmaskers gebruiken, kost 3,50 en past achter de pc fan en dempt het geluid
        mar ben nog opzoek naar een lokale verkoper. online is zat te koop

        grtz monty

        Comment

        Bezig...
        X