Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer stoppen met voeding?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer stoppen met voeding?

    Korting op 420shop
    Vraagje (de zoveelste ): Ik heb, voor het eerst, 14 stekken in een tentje staan die na 4 weken groei (leuk hoor, haze stekken krijgen denkend dat je plantjes krijgt die max. 1 meter worden ; zijn er ook tenten van 3 meter hoog?) en 6 weken 12/12 zeer voorzichtig de eerste bruine haartjes vertonen (1 op 500 zeg maar) Ik heb begrepen dat het op tijd stoppen met voeding vrij essentieel is, maar te vroeg stoppen lijkt me ook niet goed.
    Kan iemand mij raad geven wanneer ik moet gaan stoppen met voeding en/of wat de verwachting is van het aantal weken voor ik ga stoppen met water en of wanneer de oogsttijd bij benadering echt in zicht komt. Ook maar ff wat plaatjes erbij gedaan!
    Attached Files

    #2
    Re: Wanneer stoppen met voeding?

    ik heb geen ervaring met het kweken van haze,
    maar over het algemeen zie je het snel genoeg als je plant aan het einde is van zijn bloei cyclus.

    Hij gaat minder voeding gebruiken en bladeren beginnen af te sterven.
    Is 4 weken in de groei ook niet een beetje erg lang geweest??? ik hou meestal 1 tot 1,5 week aan.

    Als zeg maar 80% van de haartjes bruin zijn en je top is hard, is het tijd om te oogsten.
    het beste is ook om de laatste week geen voeding meer te geven, hierdoor gaat de top alle sappen uit de bladeren halen en krijgt je wietje een lekker smaakje

    ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen

    Comment


      #3
      Re: Wanneer stoppen met voeding?

      Oho die wiet moet je afstaan aan een lief meisje , en toevalig kan ik je haar Pm geven http://jointjedraaien.nl/wietforum/member.php?u=972
      God was never on your side..

      Comment

      Bezig...
      X