Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje(s)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagje(s)

    Korting op 420shop
    Bericht verwijdert door auteur
    Last edited by Macready; 8 July 2009, 00:45.

    #2
    Re: Vraagje(s)

    Gheheheh, het hangt ook af van wat voor aanzuiging en afzuiging je op de ruimte gebruikt.

    Ik heb dusdanige luchtverplaatsing, dat als mijn kast dicht is, er vanaf onder gewoon een stroom lucht door de bladeren naar boven komt, als dit bij jou ook het geval is, dan zal een extra ventilator niet nodig zijn, maar natuurlijk kan er wel 1 als extra gezet worden, dit haalt de droge lucht onder je lamp weg, en zorgt tevens voor een extra circulatie
    sigpic
    Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

    Comment


      #3
      Re: Vraagje(s)

      heeft ook 1 voordeel , je stammetje krijgt dan kleine scheurtjes en dat herstelt weer en dan word je stam weer sterker van , je krijgt een dikkere stam ook

      Comment


        #4
        Re: Vraagje(s)

        High Macraedy,

        Voor wat ik op je foto's kan zijn staan ze er gezond op. mooi groen blad en ze maken al 7 vingers das een goed teken. Ventilator zou ik wel laten draaien om je wortels en stam te stimuleren en om verse luchtaanvoer rondom de bladen te garanderen, verder zorgd de luchtcirculatie ervoor dat vooral aan de onderkant van je plantjes zich geen schimmel gaat vormen.

        Maar ze zien er goed en sexy uit!

        ben benieuwd naar de update van je topactie.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: Vraagje(s)

          Afzuiging help natuurlijk ook. Als het kan de ventilator van onderop laten blazen en liefst een zwenkventilator. Nooit de ventilator constant op een plant richten. Plasje water zou je misschien kunnen vervangen door glazen of bakjes water zodat je ook nog plek hebt voor de ventilator. Wat meer verbruikt is zo zonder gegevens natuurlijk een moeilijke vraag. Kijk eens op je spulletjes daar staan normaal de gegevens wel op qua verbruik van stroom. Veel succes verder en laat die dames maar dansen op de wind in je tentje.

          Grtz

          Comment

          Bezig...
          X