Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gele kiemplantjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gele kiemplantjes

    Korting op 420shop
    Ik zit met het probleem dat mijn kiemplantjes volledig gele blaadjes hebben.
    Ph, temperatuur, luchtvochtigheid en dergelijke zijn allemaal dik in orde. Iemand een idee waar het aan ligt ? Te veel of te weinig water ?
    Een foto volgt nog zodra de batterijen voor mijn fotocamera zijn opgeladen.

    Alvast bedankt voor de replies.

    (Vond in de search niets specifiek over dit probleem bij kiemplantjes.)

    #2
    Re: Gele kiemplantjes

    welke blaadjes zijn volledig geel?
    de lob blaadjes of al zeg maar de nieuwe 2 blaadjes die al op een wietblaadje lijken?

    Grtzz

    Comment


      #3
      Re: Gele kiemplantjes

      De lobblaadjes. Als ik goed kijk zie ik ook al het begin van de eerste 'wietblaadjes' en die zien er ook behoorlijk geel uit.

      Comment


        #4
        Re: Gele kiemplantjes

        wat voor een aarde heb je? is er genoeg lucht circulatie, geef je genoeg water?
        heb je die foto al?

        grtzz

        Comment


          #5
          Re: Gele kiemplantjes

          Ze staan in gewone potgrond. Deze is luchtig genoeg denk ik; ik heb hem goed los gemaakt tijdens het vullen van de potjes. Het is geen 'vaste koek' ofzo. Ik hou de grond gewoon goed vochtig maar niet echt kletsnat.

          Ik veronderstel trouwens dat ik deze nu op een 18/6 cyclus mag zetten ? (1ste kweek)

          Hieronder de foto's. Ik vrees dat ik niet veel uit op te maken valt wegens een te slechte kwaliteit, maar ik heb ze er toch maar opgezet.





          Last edited by Hopla; 29 June 2009, 12:08.

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Gele kiemplantjes

              Ze zijn gisteren pas ontkiemd, daarvoor was er nog niets te zien. Gisteravond en deze morgen hebben ze dus gewoon op mijn kamer gestaan. Ondertussen staan ze mooi in hun hok onder tl.

              Comment


                #8
                Re: Gele kiemplantjes

                ah kijk tl er vlak boven hangen 3 cm. zodra de kiek rechtopstaat kan ze onder de lamp. zal wel goedkomen denk ik. keep us up to date.

                grtz

                Comment


                  #9
                  Re: Gele kiemplantjes

                  Na een tweetal uurtjes licht waren ze mooi groen. Wat 'beginnerspaniek' denk ik. Bedankt voor de raad.

                  Comment


                    #10
                    Re: Gele kiemplantjes

                    Hopla jahman letz spruit met de hap we willen foto,s zien van je telgen, grtz

                    Comment


                      #11
                      Last edited by Hopla; 3 July 2009, 10:01.

                      Comment


                        #12
                        Re: Gele kiemplantjes

                        High,

                        Slim bedacht met die vries elementen is idd voor een paar warme dagen een prima oplossing.

                        Je tl mag echt nog wel wat lager. 3 cm boven de plant

                        Grtz

                        Comment

                        Bezig...
                        X