Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

capp van afzuiging

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    capp van afzuiging

    Korting op 420shop
    hallo ik heb een afzuiging gekocht van marktplaats maar ik weet niet hoeveel m3 hij is dus weet ik ook niet hoe groot koolstof filter ik moet kopen is er geen manier om te kijken hoe groot de capp is van de afzuiging
    don't drink and drive smoke and fly

    #2
    Re: capp van afzuiging

    High,

    Zou zeggen blaas een vuilniszak van 80 liter vol en time de tijd die je afzuiging daarvoor nodig heeft. dan ff rekensommetje maken.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: capp van afzuiging

      laat ik het zo zeggen stel het is een 250 m3 = 250000 L per uur 250000/3600 =70 L per sec dan kan je het niet zo nauwkeurig zegge wat de capp is
      don't drink and drive smoke and fly

      Comment


        #4
        Re: capp van afzuiging

        Hn, tja daar zit wat in wat je daar zegt. idd veel te kort om dat dan nauwkeurig te meten. zover had ik er nog niet over nagedacht.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: capp van afzuiging

          Normaal staat het wel ergens vermeld op een klever met de technische gegevens, je zal het wel zien als je hem in je bezit hebt. Weet je anders een type of iets dergelijks?
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

          A. The cop!

          Comment


            #6
            Re: capp van afzuiging

            je ken ook kijken wat het aantal watt is dan ken je het een beetje vergelijken lijkt mij met die afzuigingen van ALIEN

            Comment


              #7
              Re: capp van afzuiging

              ja wattages vergelijken kan wel goed maar op de site van alien staan die er niet bij
              don't drink and drive smoke and fly

              Comment

              Bezig...
              X