Ph waarde naar beneden, hoe doe je dat?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • carmini26
    Retired
    • Jul 2009
    • 10

    #1

    Ph waarde naar beneden, hoe doe je dat?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    ik heb tijdens het lezen op deze site niet kunnen vinden hoe je de ph naar beneden krijgt. Ik kweek op potgrond.
    En ik vind dat sommige bladeren er niet goed uit zien, zie foto, weet iemand wat dat zou kunnen zijn. Monty dacht aan magnesium.


    Groetjes Carmini
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Ph waarde naar beneden, hoe doe je dat?

    PH breng je omlaag door de ph van je gietwater omlaag te brengen. regenwater heeft een ph van rond de 6 (zure regen). als je op leidingwater bent aangewezen kun je de ph omlaagbrengen met ph- verkrijgbaar in de growshop. Ik zelf gebruik er een theezakje voor thee heeft een ph van rond de 6 door het looizuur in de the.

    Grtz

    Comment

    • sneeuwwitje
      Retired
      • Sep 2008
      • 44

      #3
      Re: Ph waarde naar beneden, hoe doe je dat?

      Wij gebruiken salpeterzuur om de ph naar beneden te brengen,
      op een vat van 55 ltr hebben wij ongeveer 10 ml, dit hangt wel van je
      ph waarde van het water, percentage van je salpeterzuur (hier gebruiken we
      35%)

      Groet,

      Comment

      • Vdb
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 368

        #4
        Re: Ph waarde naar beneden, hoe doe je dat?

        tijdens bloei wel fosforzuur gebruiken

        Comment

        Bezig...