Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voeding?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    voeding?

    Korting op 420shop
    morrie iedereen,
    ik heb een pasgebore big bang plantje dus het heeft nog geen haast, maar ik vroeg me het volgende af.

    ik ben gisteren ff langs t tuincentrum geweest en daar verkochten ze bloei en groeivoeding van het merk pokon. Kan ik ik dit zomaar gebruiken of moet ik toch echt op zoek gaan naar voeding speciaal voor cannabis planten?

    ik had wel iets gelezen over de pk waardes etc, maar ik heb geen flauw idee hoe nauw ik dat moet nemen...

    alle tips zijn van harte welkom!

    alvast bedankt

    #2
    Re: voeding?

    High Bino,

    Voedingslijnen uit de growshop zijn speciaal afgestemd op het kweken van onze gelijfde dames. Er zit alles in wat ze nodig hebben in je juiste verhoudingen. De pokon voeding is meer algemeen en dus krijgt je dame hierdoor misschien tekorten. Ik zou je dus adviseren om toch te gaan voor een voedingslijn uit de growshop.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: voeding?

      Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
      High Bino,

      Voedingslijnen uit de growshop zijn speciaal afgestemd op het kweken van onze gelijfde dames. Er zit alles in wat ze nodig hebben in je juiste verhoudingen. De pokon voeding is meer algemeen en dus krijgt je dame hierdoor misschien tekorten. Ik zou je dus adviseren om toch te gaan voor een voedingslijn uit de growshop.

      Grtz

      jaa zoiets dacht ik idd al, maja alsnog superchill dat je t ff voor me bevestigd!
      thanks man!

      Comment


        #4
        Re: voeding?

        wij gebruiken alles van Canna, hebben ook geen ander geprobeerd omdat
        dit heel goed bevalt.

        Groet,

        Comment

        Bezig...
        X