Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verschillende droogtijden per wietsoort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    verschillende droogtijden per wietsoort

    Korting op 420shop
    Ik had een vraag. Is het mogelijk dat als je wietje veel thc heeft zoals met een super silver haze, de droogtijd dan anders is en dat de wiet ook wat sponsig blijft?
    Ik hanteer altijd dezelfde temp, lucht , tijd etc , maar nu met de ssh is na mijn tijdschema de wiet nog wat sponzig.
    Dit heb ik nooit met een pp, amnesia, mako.
    Sommige takjes knakken goed, maar de wiet is niet kruimelig zoals altijd

    Wie kan mij meer vertellen .

    #2
    Re: verschillende droogtijden per wietsoort

    Volgens mij is dat wel normaal,
    Ik rook veel verschillende soortjes,en sommige zijn kruimelig en sommige komen als een soort van sponsbolletjes uit mijn maler,doet volgens mij niets aan rijpheid of smaak af.
    Maar goed,ik ben een roker,nog geen kweker,dus dit is niet het inzicht van een kweker.

    Grts
    Daniella
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

    Misty's ABC

    Comment


      #3
      Re: verschillende droogtijden per wietsoort

      ik ben er ook achter dat het momenteel heel erg vochtig is en dat bevorderd het droogproces niet, dus ik heb er maar een ontvochtiger bijgezet en toen droogde het zoals ik gewend ben, maar ik denk ook dat het niet afdoet van de smaak, maar ik was gewoon gewent dat de stokjes binnen de topjes droog moesten zijn en je moest ze horen knakken als je ze boog, maar dat liet erg lang op zich wachten .............. ik ben altijd al ongeduldig geweest, ik denk een vrouwen ding, maar top voor je reactie

      Comment


        #4
        Re: verschillende droogtijden per wietsoort

        hey , ik ben een beginneling en ben begonnen met 1 white widow plantje welke ik ondertussen heb te drogen hangen maar denk dat ik iets te snel ben geweest vandaar mijn vraag hoelang duurt de droogperiode voor men plantje...

        Comment


          #5
          Re: verschillende droogtijden per wietsoort

          Normaal duurt het drogen een weekje en dan best nog een klein maandje kuren in een pot of iets afgesloten.

          Comment

          Bezig...
          X