Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

smaken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    smaken

    Korting op 420shop
    maar ik bedoel dat mijn spul naar gras of plant smaakt en nie echt naar weed
    kan je daar is aan doen in de kweek maar sta nu nog met een kweek en ruikt hetzelfde staan nu 4 weken in bloei
    wat kan ik daar aan doen
    het is amsterdam pride

    #2
    Re: smaken

    Wiet laat je het best minimaal 2 weken drogen. Probeer het drogen niet te snel te doen want dit zal uitsluitend ten koste gaan van de kwaliteit !! Wiet bevat zetmelen en die worden tijdens het drogen omgezet in suikers (lekker en zoet). Voor die tijd smaakt je wiet naar gras (chlorofielsmaak) en dus niet lekker. Dit proces van zoet worden van wiet blijft lange tijd doorgaan. Als je wiet goed bewaart zodat het niet uitdroogt dan zal je merken dat de werking beter wordt en het (nog) lekkerder smaakt. Laat de wiet ook weer niet te lang drogen, want dan zal deze scherp worden (op de keel) en kan je er flink van gaan hoesten (gebeurd ook als wiet te snel gedroogd wordt). Als je wiet na 2 weken nog niet droog is (takjes knakken niet) dan moet je even extra aandacht besteden aan de lv Het gaat er namelijk niet om dat je wiet 3 weken (of langer) te drogen hangt, maar je wiet moet gewoon 3 weken belegen hebben zodat de zetmelen in suikers omgezet kunnen worden.

    Comment

    Bezig...
    X