wat voor plantje?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • shiva x
    Retired
    • Jul 2009
    • 9

    #1

    wat voor plantje?

    Korting op 420shop
    wij hebben een 2de plantje er bij gekocht en nu weeten wij niet of het goed is of niet maar ons 2de plantje heeft paarse takken is dat normaal?

    groetjes Shiva X
  • misty
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2009
    • 1462

    #2
    Re: wat voor plantje?

    Het ligt er aan of je een zgn "paarse" soort hebt en hoe oud het plantje is.
    Als het nog een erg jong plantje is duiden paarse stelen bijna altijd op stress.
    Monty heeft hierover een topic gemaakt.
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...len-t5653.html

    Grts
    Daniella
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

    Misty's ABC

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #3
      Re: wat voor plantje?

      [info]Topic verplaatst naar: Vragen binnen wiet kweken.
      Grtz bobo[/info]

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #4
        Re: wat voor plantje?

        Voor zover ik weet hebben veel Chinese wietsoortjes vaak paarse bladstelen. Dat zit in de genetica en is dus heel normaal.

        Grtz

        Comment

        Bezig...