Spoedhulp nodig!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Roboafca
    Stoner
    Member
    • Jul 2009
    • 24

    #1

    Spoedhulp nodig!

    Korting op 420shop
    Zoals ik al zei in 1 van mijn vorige topic's, ben ik een zeer onervaren kweeker!
    Nu heb ik weer een probleem, De plantjes gaan hangen en vallen om!!
    Wat is hier het probleem van? & wat kan ik er tegen doen?
    Help me A.U.B!

    Mvg,
    roboafca
  • misty
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2009
    • 1462

    #2
    Re: Spoedhulp nodig!

    Foto robo
    Is niet te doen zo.

    Miss water geven,beestjes tussen wortels,te warm...enz enz.
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

    Misty's ABC

    Comment

    • Roboafca
      Stoner
      Member
      • Jul 2009
      • 24

      #3
      Re: Spoedhulp nodig!

      Ik zal even een foto proberen te regel
      vanaaf zet ik ze wel online!

      Comment

      • misty
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2009
        • 1462

        #4
        Re: Spoedhulp nodig!

        Geef dan ook wat meer info erbij,
        Hoe oud de plantjes zijn,welke grond gebruikt,welke voeding je hebt gegeven,of je een lamp hebt(zo ja welke) of buiten.

        Grts
        Daniella
        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

        Misty's ABC

        Comment

        • bobo
          Cronic Grower
          • Oct 2007
          • 3103

          #5
          Re: Spoedhulp nodig!

          [info]Topic verplaatst naar: Vragen binnen wiet kweken.
          Grtz bobo[/info]

          Comment

          • Roboafca
            Stoner
            Member
            • Jul 2009
            • 24

            #6
            Re: Spoedhulp nodig!

            Sorry als ze te groot of te klein zijn.. ik heb nog nooit upgeload.. Maar dit is het probleem dus, ze hange! bij die ene plant heb ik het opgevangen met die 2 stokjes



            Last edited by westport; 4 August 2009, 22:50.

            Comment

            • Robba
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 809

              #7
              Re: Spoedhulp nodig!

              Ingraven tot de lobblaadjes en spaarlampen gebruiken.

              Comment

              • monty
                Banned
                • May 2009
                • 11215

                #8
                Re: Spoedhulp nodig!

                ow die zoeken bruikbaar licht, wat ze dus niet krijgen. Zoals robba al zie ingraven en zorgen dat je plantjes het juiste lichtspectrum krijgen aangeboden.



                grtz

                Comment

                • WeedSeed
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 208

                  #9
                  Re: Spoedhulp nodig!

                  Dit brengt mij tot een vraag; hoever kan een plant maximaal stretchen? Idee voor een funkweekje.

                  Greetz, WeedSeed.

                  Comment

                  • Vdb
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2008
                    • 368

                    #10
                    Re: Spoedhulp nodig!

                    Heb je geen grotere foto's? Lol

                    Comment

                    • westport
                      Wicked Grower
                      420 MemberLucky Member
                      • Aug 2008
                      • 3847

                      #11
                      Re: Spoedhulp nodig!

                      Hoi, ze zijn inderdaad wat te veel gestrekt.
                      Probeer ze wat dieper in te graven zoals robba al vermelde.
                      En licht geven, spaarlamp of TL max 5 tot 10 cm van de plant.

                      Heb even je fotos verkleind. waren wat een de grote kant.
                      Veel succes ermee.

                      Grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                      Comment

                      • wigyour
                        Retired
                        • Jun 2009
                        • 265

                        #12
                        Re: Spoedhulp nodig!

                        Of buiten in de zon zetten, of onder spaarlampje/TL 5 tot 10 CM.
                        En ohja... overpotten!

                        Peace

                        Comment

                        • Daggeroth
                          Retired
                          • May 2009
                          • 522

                          #13
                          Re: Spoedhulp nodig!

                          Alles wat ik wilde zeggen is al voor mij gedaan.
                          Verder alle 3 een aparte pot. De potten moeten dieper zijn, want hier kunnen ze natuurlijk niks mee.
                          Zet ze om te beginnen maar eens in een 10L pot. Dan ingraven tot het eerste paar blaadjes (de lob blaadjes) en dan komt het wel goed. Als je ze binnen hebt staan, een lamp erboven. Als je geen dure hps hebt is dat geen probleem, een tl buisje of wat spaarlampen zijn ook goed. Hierbij wel opletten dat je ze dicht boven de plant hangt, ong. 5cm.

                          mvg.

                          Comment

                          Bezig...