groot plantje dun stengeltje ...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Quana
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2009
    • 25

    #1

    groot plantje dun stengeltje ...

    Korting op 420shop
    Ik ben aan de 2de dag van de 4de week bezig , nu ja het merkt me op dat men hoofdstam nog al redelijk dun blijft terwijl men plantje's al 1.5 m zijn , is dit normaal ? of kan het te maken hebben omdat ze in 5 liter pƓtjes staan ?

    Peace Quana
    Een jointje in de morgen , is een dagje zonder zorgen ! xD
  • wigyour
    Retired
    • Jun 2009
    • 265

    #2
    Re: groot plantje dun stengeltje ...

    1.50 meter zou ik in 20 Liter pot doen, veels te klein dus...

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: groot plantje dun stengeltje ...

      foto zegt meer dan 1999 woordden
      God was never on your side..

      Comment

      • Origineel
        Retired
        • Apr 2009
        • 348

        #4
        Re: groot plantje dun stengeltje ...

        Zonder foto is toch al duidelijk dat 5 liter niet genoeg is.

        Comment

        • Quana
          Senior Stoner
          Member
          • Aug 2009
          • 25

          #5
          Re: groot plantje dun stengeltje ...

          als dat men hoofdstam zo dun houdt dan zal ik maar overpotten zeker of volgende keer 1week voorgroei in plaats van 2 . (overpotten in 4de week bloei kan geen kwaad ? )
          Men volgende vraagje's zullen altijd met foto zijn dan , Belladonna heeft me het rap ff uitgelegt hoe ik hier upload :p

          Peace
          Een jointje in de morgen , is een dagje zonder zorgen ! xD

          Comment

          • Daggeroth
            Retired
            • May 2009
            • 522

            #6
            Re: groot plantje dun stengeltje ...

            Grotere pot, en ik weet niet of je er een fan op hebt staan, maar als je die er dagelijks op laat blazen zullen de stammen vanzelf ook dikker worden. Dan heb je een stevigere en wellicht ook gezondere plant.

            Comment

            • Quana
              Senior Stoner
              Member
              • Aug 2009
              • 25

              #7
              Re: groot plantje dun stengeltje ...

              Oorspronkelijk geplaatst door Daggeroth
              Grotere pot, en ik weet niet of je er een fan op hebt staan, maar als je die er dagelijks op laat blazen zullen de stammen vanzelf ook dikker worden. Dan heb je een stevigere en wellicht ook gezondere plant.
              je heb 2 zwenk ventilatoren in de kamer staan , dit zou genoeg moeten zijn voor de plantje's , elk plantje beweegt d an ook heel stillejes van lings naar rechts

              de oorzaak is gevonde , van mij mag dit afgeslote worden

              Peace quana
              Een jointje in de morgen , is een dagje zonder zorgen ! xD

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #8
                Re: groot plantje dun stengeltje ...

                Owwwwwwwww
                God was never on your side..

                Comment

                • Quana
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Aug 2009
                  • 25

                  #9
                  Re: groot plantje dun stengeltje ...

                  Het waaren stekjes en heb ze ingeraven zo diep mogelijk , ze staan mooi binne
                  fototoestel een foto'tje pakke en dat zal meer uitleg geve denk ik , men hoofdstam is ongeveer 1.5 cm dun,
                  En nu je over het licht begint nou ja , ik hang men lamp op 60 cm van de hoogste plant , deze lamp is een 600W lamp , is dit ook goed of mag die lager ?

                  Peace Quana

                  Ps : sry voor he schrijven met veel fouten ,kan er niets aan doen
                  Een jointje in de morgen , is een dagje zonder zorgen ! xD

                  Comment

                  • Quana
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Aug 2009
                    • 25

                    #10
                    Re: groot plantje dun stengeltje ...

                    men rank is lazy-ass grower KWIL TRUG EEN STEKJE ZIJN hehe
                    Een jointje in de morgen , is een dagje zonder zorgen ! xD

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #11
                      Re: groot plantje dun stengeltje ...

                      Tja van af nu ben je lui ahahah
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • bobo
                        Cronic Grower
                        • Oct 2007
                        • 3103

                        #12
                        Re: groot plantje dun stengeltje ...

                        [info]Topic verplaatst naar: Vragen binnen wiet kweken.
                        Grtz bobo[/info]

                        Comment

                        Bezig...