Vraagje door groeien in de bloei

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • A-team
    Retired
    • Aug 2009
    • 2

    #1

    Vraagje door groeien in de bloei

    Korting op 420shop
    Ik heb mijn planten nu al 8 weken in de bloei maar ze blijven maar door groeien. Ik heb geen lichtlek en de klok werkt 100%. Weet iemand wat dit is? Dit is al de tweede keer dat ze het doen. De vorige oogst had het weer niet! Ze maken dan ook niet echt toppen aan maar ze beginnen weer te schieten en groeien verder. Het enigste wat je kunt zien is de temperatuurmeter, die is rood en geef een beetje verlichting in de ruimte . Kan dat hier aan liggen. Of hebben jullie een andere oplossing
    Alvast bedankt!
  • Quana
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2009
    • 25

    #2
    Re: Vraagje door groeien in de bloei

    De oorzaak zit bij je licht en donkere periode denk ik , 12 donker en ze gaan van zelf bloeien ! Hoeveel uur licht geef je ze nu ? en van klein beetje licht gaan ze niet egt groeien , in de natuur geeft de maan ook flink wat licht .
    Geef me geen slaag als ik fout zit -

    Peace quana
    Last edited by Quana; 13 August 2009, 15:19. Reden: stukje niet gelezen :(
    Een jointje in de morgen , is een dagje zonder zorgen ! xD

    Comment

    • A-team
      Retired
      • Aug 2009
      • 2

      #3
      Re: Vraagje door groeien in de bloei

      Hoi, bedankt voor je reactie, ze staan op 12 uur. Heb ik ze altijd op staan in de bloei.

      Comment

      • misty
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2009
        • 1462

        #4
        Re: Vraagje door groeien in de bloei

        Heb je misschien foto's?
        8 weken lijkt me belachelijk lang om door te groeien in de bloei..
        Welke soort is het? en waar komen ze vandaan?
        Is zaad neem ik aan?

        Grts
        Daniella
        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

        Misty's ABC

        Comment

        • player
          Retired
          • Jun 2009
          • 16

          #5
          Re: Vraagje door groeien in de bloei

          wat het ook kan zijn is dat je temparatuur te hoog is

          wat is de temperatuur in de ruimte?

          Comment

          • markster
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2151

            #6
            Re: Vraagje door groeien in de bloei

            als je sativa s hebt staan wil t wel een s helpen om over te stappen op 14 uren donker en 10 uren licht.temperatuur kan evt ook een probleem geven

            Comment

            • swingers
              Retired
              • Aug 2009
              • 141

              #7
              Re: Vraagje door groeien in de bloei

              meesrt voorkomen de oorzaak van doorgroeien in de bloei is de temp en stiekum kijken tijdens de donkere uren. toch ff de lamp aan , ff kijken en dan kan het al mis gaan. het lampje van je temp meter is verwaarloosbaar daar trekt de plant zich niets van aan.

              Stress kan ook gevolgen hebben op het geslacht , met fem zaad kun je dan herema's kweken en dat willen we nu net ff niet

              Comment

              • bobo
                Cronic Grower
                • Oct 2007
                • 3103

                #8
                Re: Vraagje door groeien in de bloei

                [info]Topic verplaatst naar: Vragen binnen wiet kweken.
                Grtz bobo[/info]

                Comment

                Bezig...