Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bladeren verwijderen 2weken voor de oogst?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bladeren verwijderen 2weken voor de oogst?

    Korting op 420shop
    Goeiemorgen allemaal,

    ik ben er bijna.. ziet er super uit maar mag ik aan de toppen en zijkanten blaadjes verwijderen zodat de zijdelingse toppen ook maximaal licht krijgen? Zo ja, wanneer stop ik dan, is het schadelijk voor de plant als ik hem half kaal ga plukken de laatste week? en wanneer is de ideale tijd om te oogsten?


    de plant die uit de tent is gefotografeerd is de enige waar ik van week 3 tot nu voortdurend bladeren heb afgetrokken.. die plant ziet er een beetje raar uit maar volgens mij gaat die echt goed geven..
    de foto in de tent lukt niet zo goed omdat de lamp brandt maar die toppen zien er zeker zo goed uit als de geknipte plant.. zal vanavond een nieuwe posten..
    Attached Files

    #2
    Re: bladeren verwijderen 2weken voor de oogst?

    Als ongeveer 70% van de witte haartjes bruin zijn geworden is het tijd om te oogsten, Ik weet niet wat voor effect het op de plant heeft om te gaan plukken, dit laat ik aan de experts over...

    Ps welk soortje wiet is het?
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: bladeren verwijderen 2weken voor de oogst?

      persoonlijk haal ik er de grootste fanleaves af in de spoelweek

      dit geeft meestal een dagje stil stand als gevolg maar het spoelen verloopt vlotter

      grtz
      a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

      Comment


        #4
        Re: bladeren verwijderen 2weken voor de oogst?

        Een beetje extra stress kan op dit moment zeker geen kwaad. Je plant voelt zo haar einde naderen en gaat al haar energie richten naar de toppen, dus wordt de aanmaak van THC en het volume van je toppen een beetje bevordert. Het is wel min of meer de sadist uithangen, maar als je plant een SM-fetisj heeft... Ga ervoor en hou ons op de hoogte van je oogst. Vette pics trouwens .

        Een beetje selectief zijn doet soms wonderen, dus doe je best om niet al teveel bladeren te verwijderen.

        Greetz

        Comment


          #5
          Re: bladeren verwijderen 2weken voor de oogst?

          thx, ik hou jullie op de hoogte..
          is er iets dat ik moet weten over de spoelweek?? is de eerste maal dat ik hiervan hoor.. wat is dat en waarom doen we het?

          by the way, weed is snow white..

          Comment


            #6
            Re: bladeren verwijderen 2weken voor de oogst?

            de laatste week geef ik enkel nog water, reden daarom is om alle voedingsstoffen die nog in omloop zijn in de plant eruit te halen

            zo heb je zuiver wietje zonder vieze smaak

            grtz
            a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

            Comment


              #7
              Re: bladeren verwijderen 2weken voor de oogst?

              Oorspronkelijk geplaatst door okiwiet
              zo heb je zuiver wietje zonder vieze smaak
              En zo hoort het
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment

              Bezig...
              X