Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voorbereidingen 1ste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: voorbereidingen 1ste kweek

    schitterend . Elke mening heeft zijn waarde.

    Grtz

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Re: voorbereidingen 1ste kweek

        Oorspronkelijk geplaatst door zion
        Leffe, nee ni stoppen me lullen eh. Lul maar voort.
        Want van alles wat jij zegt en doet haal ik ook handig info.
        Ja, ik heb wat sites afgeschuimd, en veel rondgelezen. Ik volg wat kweekreports.
        We hadden het laatst nog over iemand's kweek op msn
        Ik ben eigenlijk een regelrechte groenfreak (en dan niet alleen wiet).
        Van zo lang ik mij kan herinneren geef ik al plantjes water. Ik moest da vroeger ook altijd in het lager doen van de leraar.

        Zou je mij ook kunnen zeggen, als je zo een stekkerblok die spannig onderbreekt gevonden hebt, de prijs willen geven. Dan heb ik al een beetje een idee.
        Oh die zijn in de gamma en de brico te vinden hoor. De laatste dat ik zag was in de folder van de Brico, 8 euro. Maar of zij werkelijk hoge stroomspanningen aankunnen, dat moet je toch maar eens goed nalezen op de verpakking.

        Ja, wat nu wel voordelig is bij die schakelkasten, is dat er bij de betere ook een aansluiting is voor een kacheltje van 2000watt. Kan altijd handig zijn in de winter... En ja, ik vind 400 watt voor een moederplant ook wat veel. Het zal aanzienlijk sneller gaan en mss beter resultaat geven. Maar met wat geduld spaar je heel wat electriciteit uit met TL, T5 of spaarlamp.

        Bwa als je beide een andere soort plant plaatst is het eens zo leuk om te delen.
        Het jammere is dat wiet zo'n taboe is, een moeilijk bespreekbaar onderwerp in het openbaar.
        Zou dat niet leuk zijn mannen? Gewoon zorgeloos mekaars wietje proeven?

        Ja binnen 6 maand pas kan ik mijn binnenkweek starten. Eerst een beetje ervaring opdoen met de buitenkweek en guerilla kweek. De Guerillakweek wordt nog leuk denk ik.
        Guerilla kan wel leuk zijn, maar niet zonder gevaren he. Nu weet ik wel van tuinplanten, als je er lavendel bijzet dat het ongediertje weghoudt. Maar dat is dan vooral voor vlooien, muggen en vooral motten. Daarom leggen ze lavendel meestal in de kleerkast.
        Of het spint en trips weghoudt is mij de vraag.

        Hoor u nog

        Comment

        Bezig...
        X