Ik vroeg mij af of er mensen zijn die ervaring hebben met het planten van knoflook om spint te voorkomen? Ik twijfel om dit uit te proberen, ben namelijk erg bang dat het mega stank zal veroorzaken of erger nog dat de topjes naar knoflook gaan smaken
Knoflook tijdens de kweek, wie heeft ervaring?
Collapse
X
-
Re: Knoflook tijdens de kweek, wie heeft ervaring?
Werk goed en je ruikt niksGod was never on your side.. -
Re: Knoflook tijdens de kweek, wie heeft ervaring?
http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...n-t4911.html;-)
GrtzComment
-
Re: Knoflook tijdens de kweek, wie heeft ervaring?
Ik had ook een teen knoflook in iedere pot gedaan.
Op een gegeven moment had ik een jonge scheut uit die pot en wist dus niet wat het was.
Toen ik deze eruit haalde bleek het de teen knoflook te zijn!
Of het geholpen heeft weet ik niet, wel weet ik dat er geen spint is geweest.Comment







Comment