Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

overal gele bladeren check de pics

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    overal gele bladeren check de pics

    Korting op 420shop
    kan iemand mij helpen
    ik weet nu niet meer wat ik moet doen
    ze staan nu 5 weken in de bloei alvast bedankt voor jullie hulp
    Attached Files

    #2
    Re: overal gele bladeren check de pics

    wat me wel opvalt is dat je bladen zich krullen
    Kan je misschien iets meer info geven welk voedingsschema je hanteert?

    Het is wel normaal dat de bladeren beginnen te vergelen in bloei maar het krullen niet echt
    Geef effe wat meer info qua voeding en een gedacht hoelang ze al in bloei staan

    en welke lamp gebruik je en op hoeveel afstand staat ie?
    Last edited by OganicBlower; 27 August 2009, 14:40. Reden: iets vergeten

    Comment


      #3
      Re: overal gele bladeren check de pics

      je hebt geluk dat dit zich niet vroeger is beginne voordoen ik had net hetzelfde , weet ook niet wat het is , maar heeft hier ook 2 planten gemold

      Comment


        #4
        Re: overal gele bladeren check de pics

        maar wat kan jr nu het beste doen knippen laten staan of wegpleuren?

        Comment


          #5
          Re: overal gele bladeren check de pics

          Als je normale materialen hebt gebruikt om je hok te maken dan zal het aan je voeding schelen. Meet eens de EC-waarde ervan en ga vooral geen extra voeding geven, het liefste nog eens spoelen zodat de voeding er wat uit is want een voedingstekort zou niet zo globaal zijn, ze hebben het net iets teveel zitten. Heb je daar 2 soorten staan toevallig? Die rechtse heeft er minder van precies.
          Laat ze staan maar ga zo snel mogelijk eens wat info gaan ophalen uit je kweekruimte: Temperatuur, EC waarde, voedingsschema, pH waarde van je water en dergelijke...

          Greetzzz

          Jona

          Comment


            #6
            Re: overal gele bladeren check de pics

            voeding van canna heeft hij maar weet alleen niet met wele maten hij het gebruikt verder weet ik dat de temp. soms ver boven 36 a 37 graden komt lv is niet altehoog rond 40 of zal die eens aptus regulator proberen?

            Comment


              #7
              Re: overal gele bladeren check de pics

              Oorspronkelijk geplaatst door devils haze View Post
              voeding van canna heeft hij maar weet alleen niet met wele maten hij het gebruikt verder weet ik dat de temp. soms ver boven 36 a 37 graden komt lv is niet altehoog rond 40 of zal die eens aptus regulator proberen?
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

              A. The cop!

              Comment


                #8
                Re: overal gele bladeren check de pics

                bedankt voor de reacties
                ik heb de voor canna gekozen waarvan ik, flores, pk13/14, bio boost en ph- heb. ik volg dus ook hun schema. de lamp hing eerst op 50cm voor dit verscheen, maar ik heb um nou op 70cm hoog. de bladeren van het linker plantje op de 1ste foto zijn voor de helft uitgedroogd. iemand een tip om me temperatuur omlaag te krijgen, ik kan geen verse lucht van buiten naar binnen halen(dr lopen er te veel mensen langs m'n raampje)
                Last edited by realbud; 27 August 2009, 19:59.

                Comment


                  #9
                  Re: overal gele bladeren check de pics

                  VEEL TE WARM!
                  36 graden...
                  doe daar maar 15graden van, dan zal je al beter zitten

                  Comment


                    #10
                    Re: overal gele bladeren check de pics

                    Ik denk ook dat het aan het vocht ligt,
                    Die opkrullende bladeren zijn overvoeding,verbranding,
                    of tekort aan water,
                    Als jouw lamp 600w is heeft hij er te dicht opgehangen,bij 400w mag hij terug naar waar die hing.temp in je hok omlaag krijgen kun je doen door
                    een slang van je hok tot dicht bij de raam te leggen,liefst tot buiten,maar ja,of in uiterste nood airco?in de buurt van je hok(maja ook geen aanschaf die je zomaar doet)
                    Het is idd in je hok veeeel te warm,dit is de meest waarschijnlijke oorzaak van jouw schade,dus doe daar zeker wat aan!

                    Grts
                    Daniella
                    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                    Misty's ABC

                    Comment

                    Bezig...
                    X