Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp en tip's gezocht !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Hulp en tip's gezocht !

    Ik heb ze ook pas overgepot,met voorbloei en al,doen het prima,en staan niet stil,denk dat dit gewoon beter is toch te doen,die pot zal overduidelijk problemen opleveren doordat deze gewoon te klein is.

    Ik leest trouwens wat over een kacheltje?overdag?en dan 's nachts een ventilator?,
    De ventilator is een goed idee,maar dat kacheltje?
    Een kacheltje is een goed idee als de temperatuur 's nachts te sterk daalt of bij grote temperatuurverschillen tussen dag en nacht,maar voor nu, overdag,binnen,totaal overbodig!Beter een beetje investeren in een lamp,2 vliegen in een klap,licht en warmte!Ventilator erop,raam open voor de frisse lucht en zorgen dat ze geen lichtstress krijgt door bijv tv,(straat)verlichting of glurende baasjes,low costs oplossing voor jouw plant.

    Trouwens,600w zoals je eerder is aangeraden is helemaal niet nodig hoor!voor jouw formaat plant volstaat een 250w of 400w prima.Je zou er eventueel zelfs een paar tl-lampen op kunnen zetten(wel op de kleurcodes letten),maar de aanschafkosten wegen dan weer niet op tegen de aanschafkosten en het voordeel van een groeilamp.


    Grts
    Daniella
    Last edited by misty; 2 September 2009, 14:08.
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

    Misty's ABC

    Comment


      #32
      Re: Hulp en tip's gezocht !

      Oorspronkelijk geplaatst door markster View Post
      ja liefst in een grotere pot
      Niet in een kleiner potje dan? hehe

      Comment


        #33
        sigpic

        Comment


          #34
          Re: Hulp en tip's gezocht !

          als noob volg ik deze operatie

          good luck

          Comment


            #35
            Re: Hulp en tip's gezocht !

            overvoeding heb je ,verlaag het een beetje,en je zult zien dat het probleem binne 1/2 weken volledig weg is

            Comment


              #36
              Re: Hulp en tip's gezocht !

              [info]Topic verplaatst naar: Vragen binnen wiet kweken.
              Grtz bobo[/info]

              Comment

              Bezig...
              X