Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaadjes gekocht ?hulp nodig feminised ore not

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaadjes gekocht ?hulp nodig feminised ore not

    Korting op 420shop
    gekocht in roosendaal ,verkoper beweerd ze feminesed zijn ?

    Naam Black label ole 47
    10 stuks
    foto hxxp://img526.yfrog.com/i/dsc01085f.jpg/
    hxxp://img216.imageshack.us/i/dsc01085z.jpg/





    Plant Height: Medium; Indica/Sativa Mix
    Buzz Type: Strong Sativa High; Cerebral Buzz
    T.H.C. Level: Strong; 15-20%
    Weeks Flowering : 7-9
    Yield (dried grams per square meter in a Sea of Green): 350-450
    Harvest Month: September - October

    [img=http://img216.imageshack.us/img216/2430/dsc01085z.jpg]
    Last edited by latindos; 30 August 2009, 20:00.
    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

    #2
    Re: Zaadjes gekocht ?hulp nodig feminised ore not

    Zie geen aanleiding om vast te stellen dat het feminised is. Meestal is feminised verpakt per 5. Maar dit merk ken ik niet. Vaak staat er zon vrouwelijk teken bij of geschreven. Achterkant zegt niks? Zo maar gekocht zonder idee?

    Grtz
    node voor node van klein naar groot
    LST LEMON SKUNK VERSLAG

    Comment


      #3
      Re: Zaadjes gekocht ?hulp nodig feminised ore not

      Hey volgens mij moet dat oke 47 zijn ! en ik dacht die niet feminized zijn!

      grtjs

      ps kijk ns op growshopalien http://www.growshopalien.com/onlines...abelseeds.html

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Zaadjes gekocht ?hulp nodig feminised ore not

          http://www.highqualityseeds.nl/http://www.highqualityseeds.nl/ heb ergens gelezen 99 % vrouwelijk ze zijn per tien verpakt en 52 euro
          u
          Last edited by latindos; 30 August 2009, 20:06.
          Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

          Comment


            #6
            Re: Zaadjes gekocht ?hulp nodig feminised ore not

            hoi mensen ,ik wil dus wat gaan proberen wat raden jullie me aan,Ik wil dus echt niet van de wereld zijn.Wil me gewoon lekker zonder pijn voelen .Verder wil ik een plant gaan kweken gewoon voor de fun en eigen gebruik Ik zit er al helemaal in zeg.Ik rook wel .Nou dit wort me het avontuur hoor.Gelukkig vind bart het ook leuk .
            Ken je dat 50 en 46 jaar beginnen aan een trip Hebben we de drank afgezworen gaan we aan de weed.Nou zal jullie raad nog vaak nodig hebben.grt sylvia

            Comment


              #7
              Re: Zaadjes gekocht ?hulp nodig feminised ore not

              Oorspronkelijk geplaatst door sylvia46 View Post
              hoi mensen ,ik wil dus wat gaan proberen wat raden jullie me aan,Ik wil dus echt niet van de wereld zijn.Wil me gewoon lekker zonder pijn voelen .Verder wil ik een plant gaan kweken gewoon voor de fun en eigen gebruik Ik zit er al helemaal in zeg.Ik rook wel .Nou dit wort me het avontuur hoor.Gelukkig vind bart het ook leuk .
              Ken je dat 50 en 46 jaar beginnen aan een trip Hebben we de drank afgezworen gaan we aan de weed.Nou zal jullie raad nog vaak nodig hebben.grt sylvia
              beter apart topic maken

              http://cannabis-seed-bank.eu/index.php?action=home〈=NL
              Last edited by latindos; 30 August 2009, 21:20.
              Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

              Comment


                #8
                Re: Zaadjes gekocht ?hulp nodig feminised ore not

                Black Label heeft enkel regulier zaad. Als het op de verpakking niet staat dat het feminised is dan is het niet fem. Vind het wel sterk dat een verkoper zo maar zen reputatie op het spel zet door regulier zaad als feminized te verkopen..

                Heb je de naam van die grow-/smart- of coffeeshop? Wil je deze dan eens posten.
                Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                A. The cop!

                Comment


                  #9
                  Re: Zaadjes gekocht ?hulp nodig feminised ore not

                  Oorspronkelijk geplaatst door Smoking Fifi View Post
                  Black Label heeft enkel regulier zaad. Als het op de verpakking niet staat dat het feminised is dan is het niet fem. Vind het wel sterk dat een verkoper zo maar zen reputatie op het spel zet door regulier zaad als feminized te verkopen..

                  Heb je de naam van die grow-/smart- of coffeeshop? Wil je deze dan eens posten.
                  in roosendaal maar vraag mij bij god niet welke schop,wat ik wel weet is dat hij moeilijk deed toen ik bloeivoeding vroeg en andere produkten,na lang aandringen ging hij toch onder de toonbank ,met de woorden je hebt hier niks gekocht,ze leven daar precies in een soort angstpsyhose omg intussen heb ik alien online gecontacteerd en de volgende zijn deze 100 % female
                  Last edited by latindos; 15 September 2009, 03:33.
                  Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                  Comment


                    #10
                    Re: Zaadjes gekocht ?hulp nodig feminised ore not

                    het staat wel op de verpakking dus ga er ook van uit dat het fem zaden zijn

                    Comment

                    Bezig...
                    X