de plantjes zijn klaar
Collapse
X
-
Re: de plantjes zijn klaar
lekkere toppies pimmetje
denk wel dat ze lekker gaan smaken daar
greetzzWhy drink & drive i'f you can smoke & fly -
Re: de plantjes zijn klaar
Wau pimmetje dat heb je mooi gedaan mooie toppen laat het smaken hoorGod was never on your side..Comment
-
Re: de plantjes zijn klaar
die gaan zeker erg lekker smaken hoor, maar ik had een vraagje.
Als je zo naar de toppen kijkt en bedenkt dat er eigenlijk bij alles wel zo'n tak erbij zit, soms iets minder, en rekening houdt met gewichtverlies door drogen, hoeveel % van het huidige gewicht denk je dan dat ik over zal houden nadat alles goed gedroogd is en de grotere takken verwijderd?? 50? 60??Comment
-
Re: de plantjes zijn klaar
Mooie toppen.
[NOTITIE]Thread verhuist naar vragen binnenwiet kweken! Grtz[/NOTITIE]Comment
-
Comment







Comment