Mededeling

Collapse
No announcement yet.

laatste week

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

laatste week

Korting op 420shop
    morgen allemaal..
    ben nu in men laatste week en sinds 1week geef ik K-Boost bij van aptus.. dit is een afbloeistimulator die ik de laatste 2 weken zou moeten gebruiken.. sinds ik deze gebruik zijn men blaadjes wel a/h verkleuren gegaan aan de bovenste toppen.. is dit normaal?

ik heb onlangs ook te horen gekregen op het forum dat ik nog een week moet schoonspoelen om de vieze smaakjes v/d voedingssupplementen eruit te krijgen..
    doe ik dit dan de negende week of geef ik deze week alleen nog afbloeistimulator?

ik heb ook één plant waar de bovenste top bijna rijp is maar de rest nog niet, wat doe ik hiermee?? en met andere moesten deze ook dezelfde weg opgaan??
    Als ik te lang wacht zouden de kristallen verkleuren heb ik gelezen, niet zo erg voor de kwaliteit naar het schijnt maar visueel niet zo aantrekkelijk.. (dat willen we toch niet)

als ik al enkele toppen zou mogen verwijderen omdat ze goed zijn, hoe zit het dan hier met schoonspoelen??
    Attached Files

Re: laatste week

dat verkeuren hoort bij de afrijpingsfase (herfst kleuren) geen zorgen om maken en ja hoor je kan gerust in deeltjes je buit binnen halen. Haal de rijpe toppen er al maar van tussen, zo krijgt de onderzijde van die plant ook nog es extra licht .

I.v.m dat enkel water geven is je eigen vrije keuze, maar ik rook niet graag mijn voeding op daarom dat ik doorspoel. Maar ieder doet wat hij wilt hé, veel succes nog.

Grtz

Comment

Footer Left Ad

Collapse
    Bezig...
    X