denk dat ik goed bezig ben.
het zijn 3 white widdow x bigbud's,3 bubbelgummers en één chiezel.grts witn
eerste kweekje,goed of niet?
Collapse
X
-
Re: eerste kweekje,goed of niet?
tanks,hoop op een goede afloop.heb hier en daar wat kleine vliegjes maar is nog niet erg,zal eens sproeien met bio product.heb al veel info op het forum gevonden,anders doen ze het goed ze beginnen al een beetje te ruiken ook grts witnComment
-
Re: eerste kweekje,goed of niet?
Ziet er erg goed uit daar witn,kweekverslag is al begonnen hier toch?
Ga het zeker volgen.
Ben wel voorzichtig met die vliegjes,gewoon nu iets aan doen,
Grts
DaniellaComment




Comment