Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste plantjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste plantjes

    Korting op 420shop
    Ik ben net nieuw op dit forum, heb me al voorgesteld.
    Vandaag heb ik online WSS Skunk Gefeminiseerde zaadjes gekocht en deze zaadjes zal ik dan eens ik ze heb planten en waarschijnlijk op de vensterbank grootbrengen aangezien ik geen budget heb om een kweekkast te kopen.

    Enige tips bij het 'window farmen' zijn atlijd welkom.

    Eens alles geplant is volgt een kweekverslagje.

    #2
    Re: Eerste plantjes

    Welkom op het forum, en leuk dat je gebeten bent door het kweekvirus.

    Als ik je een tip mag geven bij het windowfarmen, verwacht er niet teveel van

    Heb het zelf een keer gedaan voor de fun, niet met de bedoeling om ervan te kunnen roken. Heb er destijds een jointje van gedraaid zo groot als een shagje...

    Een beheerst klimaat is echt nodig wil je binnen kweken. Licht, temperatuur en verse lucht is een must. Wellicht een low-budget kast ? Er zijn genoeg inspiratiebronnen te vinden hier.

    Succes !
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Re: Eerste plantjes

      Ondertussen ben ik volop aan het kijken om toch maar een kweekkast te bouwen.
      Ik zag dat het ook mogelijk was uit je pc-kast maar de mijne gebruik ik helaas nog .
      Er zit niets anders op dan de handen uit de mouwen te steken en zelf een kastje te bouwen!

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Eerste plantjes

        Hi Tc
        Had je thread inmiddels al gevonden hoor,
        Kijk eens rond in je buurt of niet iemand van een oud keukenkastje af moet o.i.d.,wanneer je denkt over pc-kast zal dat ook voldoende zijn.
        Heb er zelf 2 gratis gekregen welke ik ga gebruiken voor voorgroei.

        Ik wens je veel succes!

        Grts
        Daniella
        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

        Misty's ABC

        Comment


          #5
          Re: Eerste plantjes

          Gelukkig heb ik nog vakantie :d en heb zo dus heel het huis onderste boven gezocht.
          Uiteindelijk vond ik nog een oude kast waar veel werk aan is maar ik voel dat ik er zal geraken! Een ventilatiesysteem heb ik al dankzij de oude pc. Nu moet ik alleen nog kijken voor een deftige lamp.
          Ik hoop van 21 september te beginnen met het kweken in de kast.

          Comment


            #6
            Re: Eerste plantjes

            Maak een klein kastje voor jezelf. Planten in de vensterbank doen niks. Zeker nu niet meer, aangezien de zomer toch wel aan zijn einde begint te raken.

            Misschien een oude koelkast of vriezer. Of een oude kleding kast. Heb hier zelfs eens iets gelezen over iemand die een kast van karton had gemaakt. (DIT RAAD IK NIET AAN)

            Het is allemaal best mogelijk. Check anders het micro kweek forum. Daar wordt je goed op weg geholpen.

            Comment

            Bezig...
            X