geslacht plant

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • glennson
    Retired
    • Sep 2009
    • 10

    #1

    geslacht plant

    Korting op 420shop
    hoi,
    ben nu al een tijdje aan het zoeken naar het geslacht maar kom er maar niet uit.deze staat normaal bij een plant skunk x haze gefeminiseerd.moest het een man zijn wil ik hem dus zo snel mogelijk weg.iemand die me kan helpen?





  • Smoking Fifi
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2009
    • 1362

    #2
    Re: geslacht plant

    wacht nog effe ma ik denk dak ballen zie, als het allemaal dezelfde plant is dan is het wel mannelijk
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment

    • glennson
      Retired
      • Sep 2009
      • 10

      #3
      Re: geslacht plant

      het is allemaal dezelfde .kan ik deze in de living laten staan en de andere in een aparte kamer?of bestaat dan toch het gevaar dat ze elkaar bevruchten

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: geslacht plant

        Zou ze in elke geval even over potten naar een groter pot en even wachten tot het duidelijk tezien
        God was never on your side..

        Comment

        • glennson
          Retired
          • Sep 2009
          • 10

          #5
          Re: geslacht plant

          deze is samen geplant met nog enkele zaden en daar werden de mannen direct groot van en was het overduidelijk te zien.die zijn dus al verwijderd.deze groeide trager.

          Edit:nog anderen een idee?
          Last edited by westport; 8 September 2009, 14:53.

          Comment

          • glennson
            Retired
            • Sep 2009
            • 10

            #6
            Re: geslacht plant

            nog anderen een idee?

            Comment

            • misty
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2009
              • 1462

              #7
              Re: geslacht plant

              Zoals al door ervaren mensen gezegd is,nog even wachten,is nog niet helemaal duidelijk zichtbaar,
              Zie idd wel iets wat een balletje zou kunnen zijn,maar zal over enkele dagen wat meer duidelijk worden.
              Plaats dan even opnieuw een foto of vergelijk even met deze foto's en tekeningen:

              http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...wtje-t615.html

              Grts
              Daniella
              Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

              Misty's ABC

              Comment

              • glennson
                Retired
                • Sep 2009
                • 10

                #8
                Re: geslacht plant

                kan ik deze dan laten staan bij de andere?en je linkje werkt niet
                ik heb daarnet precies een klein wit puntje gezien uit een van de "balletjes"

                Comment

                • swingers
                  Retired
                  • Aug 2009
                  • 141

                  #9
                  Re: geslacht plant

                  mannetje , geen twijffel mogelijk !!

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #10
                    Re: geslacht plant

                    Nou ja swingers kan jij toekomst kijken ?
                    Is helemaal nog niet zichtbaar hoor


                    Vrouw


                    Man
                    Last edited by belladonna; 8 September 2009, 14:31.
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • swingers
                      Retired
                      • Aug 2009
                      • 141

                      #11
                      Re: geslacht plant

                      nee ik kan iet in de toekomst kijken maar wel naar een foto
                      die ballen die je ziet zitten zijn echt mannetjes , en die foto die jij laat zien zijn mannetjes in een verder stadium

                      Comment

                      • glennson
                        Retired
                        • Sep 2009
                        • 10

                        #12
                        Re: geslacht plant

                        vernietigen dus?

                        Comment

                        • swingers
                          Retired
                          • Aug 2009
                          • 141

                          #13
                          Re: geslacht plant

                          volgens deze waarzegger wel

                          uje kunt hem even buiten zetten voor twee a drie dagen om helemaal zeker te zijn, maar mijn mening wordt hier niet helemaal gedeeld

                          Comment

                          • glennson
                            Retired
                            • Sep 2009
                            • 10

                            #14
                            Re: geslacht plant

                            ok dan zet ik hem even buiten en maak ik terug fotos

                            Comment

                            • wigyour
                              Retired
                              • Jun 2009
                              • 265

                              #15
                              Re: geslacht plant

                              Die plant ziet er trouwens wel een beetje vreemd uit...
                              In hoeveel liter pot staat ie? Ik schat t op 5.
                              Als je je plant nou ff in een, op ze minst, 10 liter pot zet, hoef je er ook geen stokje bij te zetten om te voorkomen dat ie omvalt.
                              Als ik jou was zou ik nog heel ff wachte met killen, het is heel erg onduidelijk.
                              En het gevaar dat ie je andere planten heeft bevrucht. (geen idee welke andere vrouwelijke plant je nog meer hebt die al een tijdje in de bloei staan) is op dit moment dus 0.

                              Peace

                              Comment

                              Bezig...